کد خبر: ۴۸۸۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پس از اقدام سازمان دامپزشکی کشور در بارگذاری محصولات چند رسانه ای خود در سایت آپارات، کانال این سازمان در پیام رسان سروش نیز راه اندازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر فاطمه زارعان» مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور این اقدام را گامی دیگر در جهت ارتقای سرعت اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان دانست.

وی افزود: از این پس آخرین اخبار و رویدادهای سازمان دامپزشکی کشور از این طریق نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

یادآور می شود آدرس کانال سازمان دامپزشکی کشور در پیام رسان سروش @pr.ivo است که علاقه مندان می توانند با کلیک روی این لینک به کانال سازمان وارد شوند.

وی افزود: با توجه به پیشرفت ارتباطات، طیف وسیع و متنوع راه های ارتباطی و اطلاع رسانی؛ سازمان دامپزشکی کشور در صدد است تا راه های ارتباطی و اطلاع رسانی گسترده تری را برای تعامل بهتر این سازمان با مردم و بهره برداران  فراهم کند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
داوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
1
وقتی پایگاه خبری دولت و ریاست جمهوری بعد از ماه ها فعالیت در سروش و...، بالاخره به تلگرام برگشت، چرا سازمان های زیرمجموعه دولت برای ارتباط با مردم در شبکه های مجازی و پیام رسان های مقبول عموم مردم، این قدر محافظه کاری می کنند؟
مجید
|
United States of America
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
تو رو خدا ببینید چند درصد از همکاران بخش خصوصی یا دولتی یا عموم مردم سروش یا اپلیکیشن های داخلی را در گوشی خودشان دارند.این محافظه کاری های ... برای چه منظوری است ؟
نظر شما
ادامه