کد خبر: ۴۸۸۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات موجود در نحوه توزیع گوشت دولتی، گفت: در حال حاضر سرپرست خانوارها نمی‌توانند با کارت ملی فرزندان خود، سهمیه گوشت دولتی آنان را دریافت کند چراکه تحویل سهمیه ماهیانه گوشت دولتی تنها با حضور شخص ممکن است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «سیده حمیده زرآبادی» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان اجرایی به کنترل قیمت مواد غذایی در آستانه فرارسیدن ماه رمضان، گفت: استفاده از کالابرگ الکترونیکی، بازار کالاهای اساسی را تاحدودی سامان می‌دهد اگرچه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شد؛ توزیع گوشت دولتی متوقف شود اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که در برخی فروشگاه‌ها گوشت دولتی توزیع می‌شود اما این امر با مشکلاتی همراه است.

فرزند شاغل یا دانش آموز یک خانوار برای دریافت 2 کیلو گوشت به نرخ دولتی باید مرخصی بگیرد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود پیش‌روی توزیع گوشت دولتی، افزود: در حال حاضر سرپرست خانوارها نمی‌توانند با کارت ملی فرزندان خود، سهمیه گوشت دولتی آنان را دریافت کند چراکه مسئولان توزیع ادعا می‌کنند، تحویل سهمیه ماهیانه گوشت دولتی تنها با حضور شخص ممکن است این در حالی است که شنیده می شود بطور مثال فرزند شاغل یا دانش آموز یک خانوار باید برای دریافت 2 کیلو گوشت به نرخ دولتی مرخصی بگیرد.

ضرورت ورود وزارت صمت به موضوع گرانی اقلام غذایی

وی با بیان اینکه برای برقراری مکانیزم کالابرگ الکترونیک، وزارت صنعت، معدن و تجارت باید وارد عمل شود، اظهار کرد: ساختار توزیع کشور مشکل دارد در صورتی که وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت به درستی به وظایف خود عمل کنند بازار تا حدودی سامان پیدا کرده و از افزایش قمیت کالاهای اساسی جلوگیری به عمل می‌آید.

مردم چوب سهل‌انگاری مسئولان اجرایی را می‌خورند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه نهادهای نظارتی و قضایی باید به موضوع گرانی اقلام غذایی ورود کنند، خاطرنشان کرد: مردم چوب سهل‌انگاری مسئولان اجرایی را، با گرانی افسارگسیخته کالاها می‌خورند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان تعزیرات و نهاد بازرسی وزارت صمت باید بر بازار نظارت دقیقی داشته باشند و گزارش‌های کاملی از شرایط موجود را ارائه دهند در حالی که این نهادها اهمال کرده و به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
1
متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
2
داریدچیکار میکنید با این مملکت ؟
پاسخ ها
دکتر ایراندوست
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
دوست عزیزم این مملکت به واسطه ثروتش و تاریخ کهنش و آیین یکتاپرستیش ....
مورد حسادت و دشمنی واقع شده
حرف امروز و دیروز نیست
مدیریت تخریب در حال تکمیل کردن پروژه ایران آریاییست
و در انتها از تاریخ این سرزمین هم کلامی نخواهد ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
این مشکل هم از ریشه حل شد.

کلاً گوشت قرمز تنظیم بازار و دولتی چه گوسفندی و گوساله تمام شد و اگر وارداتی هم در این زمینه باشد با ارز نیمایی انجام میشود که اختلاف قیمت خیلی کمی با گوشت گوسفند یا گوساله داخلی دارد.
نظر شما
ادامه