کد خبر: ۴۸۸۶۲


مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: یک مرکز غیرمجاز قطعه بندی مرغ در مشهد پلمپ و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ فاقد هویت بهداشتی کشف و ضبط گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران، «هادی زارعی» مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد یک باب کارگاه غیرمجاز قطعه بندی و بسته بندی مرغ در مشهد را شناسایی و پلمب کردند.

وی تصریح کرد: این اقدام در پی گزارش نیروی انتظامی صورت گرفت که طی آن تیم بازرسی و نظارت دامپزشکی مشهد پس از حضور در محل این کارگاه، نسبت به تعطیلی آن اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: کارگاه غیرمجاز یادشده در پارکینگ یک باب منزل مسکونی نسبت به قطعه بندی و بسته بندی مرغ‌های بدون هویت و غیربهداشتی اقدام می‌کرد که از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

زارعی افزود: در بازرسی از محل یادشده بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مرغ فاقد هویت و غیربهداشتی نیز کشف و نمونه برداری‌های لازم انجام و موارد به آزمایشگاه مواد غذایی دامپزشکی استان ارسال شده است که بلافاصله بعد از حصول نتیجه با توجه به دستور مقام قضایی، محموله ضبط شده تعیین تکلیف خواهد شد.

شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی می توانند با تلفن ۱۵۱۲، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ و یا ارسال پیام به ادمین روابط عمومی این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس @dampezeshkirazavi اطلاع رسانی نمایند تا اقدامات لازم در این خصوص توسط گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی انجام شود.



نظر شما
ادامه