کد خبر: ۴۸۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

شبکه دامپزشکی شهرستان سامان، با معرفی اولین سرپرست این شبکه، کار رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان با حضور در فرمانداری شهرستان سامان و دیدار و گفتگو با فرماندار این شهرستان، «دکتر مجید کریم پور» را به عنوان اولین سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سامان معرفی کرد.

«کمال اکبریان»، فرماندار شهرستان سامان در این دیدار بر اهمیت و جایگاه ویژۀ فعالیت های دامپزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: شخصی که سلامت و امنیت غذایی مردم را به خطر می اندازد، عملی نابخشودنی را مرتکب می شود که مسئولین مربوطه باید به جد با این موارد برخورد قاطع کنند.

وی افزود: تأمین سلامت غذایی فرآورده های خام دامی بر عهدۀ دامپزشکی است و خوشبختانه تاکنون نیز در این زمینه موفق عمل کرده است.

«دکتر حسینعلی سلطانی»، مدیر کل دامپزشکی استان نیز به گستردگی فعالیت های دامپزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم که با کمک فرمانداری و مجموعۀ ادارت شهرستان سامان، شبکه دامپزشکی تازه تشکیل شده و نوپای این شهرستان بتواند زیربنایی محکم، اصولی و علمی را پایه ریزی کند.

سپس با حضور فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان، مدیر کل معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان و سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سامان، محل شبکه دامپزشکی این شهرستان افتتاح شد.

در پایان ابلاغ سرپرستی شبکه دامپزشکی شهرستان سامان دکتر مجید کریم پور از طرف مدیر کل دامپزشکی به فرماندار این شهرستان تحویل و قرائت شد.

متن ابلاغ مدیر کل دامپزشکی استان به شرح زیر است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سامان منصوب می نمایم. تنوع وظایف و حساسیت ویژه این مسئولیت می طلبد با تلاش مضاعف و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و با تعامل سازنده با دستگاه های آن شهرستان در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف کوشا و ساعی باشید. توفیق روزافزون توأم با سلامتی برای شما از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.



 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
1
0
سلام
شبکه دامپزشکی شهرستان سامان چندین سال است که تشکیل شده و چندین نفر تاکنون رییس آن شبکه بوده اند بطوریکه درچندسال گذشته آقای دکتر نبی الله ربیعی رییس شبکه دامپزشکی آن شهرستان بازنشسته شدند ، .............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
سلام
سامان چند سال بیشتر نیست که شهرستان شده و تا حالا شبکه دامپزشکی نداشت چطور چندین نفر رییس اون بودن!!!
نظر شما
ادامه