کد خبر: ۴۸۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر


مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان گفت: از اکیپ های واکسیناسیون اعزامی از سایر استان ها جهت همکاری و امدادرسانی به دامداران در معرض سیل خوزستان تجلیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر مصطفی کنارکوهی» افزود: واکسیناسیون دام‌ها به منظور پیشگیری از انتشار و انتقال بیماری‌های واگیر در دام‌های در معرض سیل با اعزام اکیپ‌هایی از خوزستان و استان های همجوار و معین صورت گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.

دکتر کنارکوهی با اشاره به انواع واکسن‌های دامی استفاده شده در این مدت اظهار داشت: حدود 45 اکیپ مایه کوبی از شهرستان‌های استان و استان های داوطلب جهت مایه کوبی دام‌های در معرض سیل در استان خوزستان اقدام به مایه کوبی دام‌ها  علیه بیماری‌های آبله، لمپی اسکین، تب برفکی و ... می‌نمایند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به قشر زحمتکش دامدار از اولویت‌های کاری اداره دامپزشکی است؛ افزود: دامپزشکی استان در چند سال گذشته با اعزام گروه های واکسیناسیون به مناطق دور افتاده اقدام به مایه کوبی دام‌ها کرده است.

وی در پایان گفت: لازم است از فعالیت‌های همکاران خود که با تحمل دشواری‌های دوری از خانواده و سختی شرایط کار ماموریت خود را به نحو احسن انجام می دهند تقدیر و تشکر کنم.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
0
2
چه خوب بود از اکیپ های اعزامی به استان لرستان نیز تقدیر میشد که متاسفانه اینکار صورت نگرفت
نظر شما
ادامه