کد خبر: ۴۸۹۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر


رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور از پذیرش بی حد دانشجویان دامپزشکی در دانشگاه ها انتقاد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، «دکتر صفری» در گردهمایی رؤسای نظام دامپزشکی سراسر کشور در شهرکرد، با انتقاد از جذب 10 برابری دانشجو بیش از نیاز کشور در رشته های دامپزشکی، گفت: اعلام نیاز وزارت جهاد کشاورزی به متخصصان رشته های زیر گروه دامپزشکی 600 نفر بود، اما دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی بیش از پنج هزار دانشجو در این رشته ها جذب کردند و این تعداد ورودی فارغ التحصیلان، ایجاد اشتغال پایدار را با مشکل مواجه کرده است.

وی رمز پویایی نظام های مردمی را کاهش خدمات دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی دانست و افزود: دولت فربه امروز جوابگوی نیاز جامعه به خدمات تخصصی نیست و باید هرچه سریعتر نسبت به تقویت بخش خصوصی و اعتماد به مردم اقدام کند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با اشاره به حوادث سیل اخیر در برخی استان ها، گفت: بر اساس طرح پیشنهادی سازمان نظام دامپزشکی کشور، فارغ التحصیلان رشته های دامپزشکی در دوران خدمت سربازی به عنوان نیروی پشتیبان در حوادث و بلایای احتمالی برای کمک به گروه های دامپزشکی وارد عمل می شوند.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
چرا دکتر صفری اصفهان نمی آیند!!!!!؟؟؟؟؟
از شورای نظام دامپزشکی اصفهان چه خبر؟؟؟
تنها استانی که مراسمی برای رییس در آن برگزار نشد
مجید
|
United States of America
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
نظام دامپزشکی توان ایستادگی در برابر مافیای ثروت و قدرت را ندارد تنها وزارت بهداشت است که میتواند جلوی دانشگاه آزاد بایستد هم اکنون هم سیل عظیم دامپزشکان بیکار در کلان شهر ها وجود دارد با ادامه این روند چاپ مدرک در چند سال آتی بالای سر هر طویله یک دامپزشک کشیک میدهد .
نظر شما
ادامه