کد خبر: ۴۸۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر


«احمد امیرآبادی» درهمایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید که دردانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت : روز به روز واردات کالاهای مصرفی که یادرکشور نمونه آن وجود دارد و یا توان تولید داخل وجود دارد بیشتر می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دانا، وی افزود: این موضوع نشان دهنده یک مشکل است و باید ریشه یابی شود که کدام بخش مقصر است و باید ایرادات برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باسنگ انداختن جلوی راه سرمایه‌گذار داخلی و ایجاد موانع بزرگ برای آن‌ها سبب فراری شدن آن‌ها می‌شوند و در مقابل برای سرمایه گذارخارجی فرش قرمزپهن می‌کنند.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این موضوع رامشاهده می‌کنیم که سرمایه گذار یا حاضر به سرمایه گذاری در کشور نمی‌شود و یا در میانه راه کار را رها می‌کند و مشکلات بیشتری ایجاد می‌کنند.

امیرآبادی با بیان اینکه 63 درصد واردات نهادهای دامی دراختیار یک شخص است، بیان کرد: باید مشخص شود که چرا این قدرت به این شخص داده شده است، وجود این قدرت برای یک شخص بسیار آسیب‌زا و مشکل آفرین است.

وی عنوان کرد: قدرت این شخص به حدی رسیده ‌که هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با اوبرخوردی کند زیرا نهادهای دامی کشور با مشکل جدی رو به رو می‌شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل موجود دربحث اقتصاد مقاومتی، موانع اقتصاد مقاومتی است، گفت: اراده‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی درکشور وجود ندارد.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعریف درستی ازاقتصاد مقاومتی در کشور انجام نگرفته است و قوانین درستی برای اجرای آن به تصویب نرسیده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: موانع بسیاری برای اقتصاد مقاومتی وجود دارد که قاچاق، مالیات و عدم حمایت‌های بانک‌ها ازجمله موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است و تا این موانع برطرف نشود، اقتصاد مقاومتی اجرایی نخواهد شد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
2
زحمت کشیدید. این مساله رو همه مردم میدونن شما برای برخورد باهاش چیکار کردید. وضع مملکت جوری شده که از رییس جمهور و وزیر و نماینده و .... فقط هشدار میدن. الان این خبری که دادید برای من تولید کننده چه سودی داشت؟ اینو هم بدونین اقای نماینده این اقا از برج ۸ سال ۹۷ پول گرفته نهاده به قیمت دولتی توزیع کنه اما نمیکنه. خودتون بهش بال و پر دادین و حالا میگین توان مبارزه و برخورد باهاش ندارید؟؟؟ میخوایید ما بیاییم باهاش برخورد کنیم
نظر شما
ادامه