کد خبر: ۴۸۹۱۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر


رییس سازمان دامپزشکی کشور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیینی که به منظور تقدیر از تلاش های ارزنده کارکنانی که تا پایان سال 97 به مقام بازنشستگی نائل آمدند صداقت و امانتداری آنها را در طول دوران خدمت در این سازمان ستود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس این سازمان پیش از ظهر امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 با حضور در نشستی صمیمانه که به مناسبت تجلیل از بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، خطاب به آنها اظهار کرد: ارزش نائل شدن بازنشستگان عزیز به این مقام زمانی دوچندان ملموس می شود که همه نیک بدانیم که آنها در کنار انجام وظایف خانوادگی، در طول دوران خدمت خود به مردم در عرصه ای مهم و حساس مانند سازمان دامپزشکی کشور  پرتلاش و صادقانه در خدمت مردمی بودند که به نحوی از انحاء به همکاران این سازمان مراجعه کرده اند. تا جایی که در بسیاری موارد حتی وقتی را که باید برای خانواده خود صرف می کردند در حال خدمت به سازمان دامپزشکی  و ارتقای امنیت غذایی و بهداشت جامعه بودند.

وی افزود: بازنشستگان عمر خود را صرف خدمت به مردم و سربلندی کشور کرده‌اند و پاسداشتن زحمات آنها در واقع ارج نهادن به تلاشها و خدماتی است که شاغلین به  کار به آن اهتمام می ورزند.

رفیعی پور گفت: بازنشسته آينه تمام نمای شاغلان است و اتصال روحي برقرار شده بين همکاران ما در سازمان بايد برقرار بماند و فرد بازنشسته نبايد هيچگاه احساس كند عقبه پرتعداد سازمان نسبت به او بيگانه است، وی همچنین  اظهار امیدواری کرد تا از مشورتها و تجربیات بازنشستگان در ادامه مسیر سازمان  و در خدمت به مردم همچنان بتوان استفاده کرد و تجربیات گرانبهای آنها دستخوش فراموشی افراد شاغل نشود.

در ادامه مهندس مومنی، معاون  توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تشکر از بازنشستگان سازمان دامپزشکی که با صفت "عزیزان بزرگوار" خانواده بزرگ یاد کرد از تک تک آنها جهت تمام کوتاهی های رخ داده طی دوران حضور یک سال و نیمه اش به عنوان معاون سازمان دامپزشکی پوزش خواست و تصریح کرد: "از همان ابتدا بحث پرداخت به موقع مطالبات قانونی بازنشستگان با وجود تنگناهای شدید مالی به ویژه در اواخر سال 97 جزو دغدغه های اصلی من بوده است تا جایی که وقتی در واپسین ساعات 28 اسفند 97 پرداخت مطالبات مقدور شد، به آرامش رسیدم تا شرمنده این عزیزان نشوم."

وی با ابراز خشنودی از پرداخت بخش عمده مطالبات قانونی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان این سازمان در سال 97 اظهار امیدواری کرد مطالبات باقیمانده نیز تا پایان سال 98 واریز شود.

مومنی در پایان بر یک ویژگی حاکم شده مدیریتی نیز اشاره کرد و آن تاکید ویژه وی به تمام همکاران مبنی بر حرمت مضاعف و بدرقه همکارانی بود که در آستانه نیل به مقام بازنشستگی بودند.

لازم به ذکر است به گفته مومنی در سال 98 نیز 12 نفر از همکاران این سازمان بازنشسته خواهند شد.

 


انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
5
آقای دکتر رفیعی پور و آقای مومنی : شما که در آیین تکریم باز نشستگان جدید سازمان دامپزشکی در مورخ 98/2/11 حرف های خوبی مطرح نمودید ؟ همین صحبت ها و حرف ها را در زمان بازنشستگی ما هم که در ابتدای سال 97 برگزار گردید فرمودید ولی متاسفانه به هیچکدام از آنها عمل ننمودید و هیچ احوالی از ما همکاران بازنشسته ؟ نه شما و نه سایر مسئولین نپرسیدید و از تجربیات ارزنده ما تا کنون هیچ استفاده ای نبردید ؟ و با هیچکدام از ما هم مشورت ننمودید و ما را بطور کامل فراموش کردید ؟ و همچنین بخشی از پاداش ما را هنوز نپرداختید و طلبکار هستیم ؟ و الان هم قول پایان سال 98 را می دهید که خیلی دیر خواهد بود و با این شرایط گرانی و تورم پول ارزش خود را از دست می دهد ؟ لطفا بزودی و هر چه سریعتر در همین ماههای اول سال 98 پرداخت نمائید تا مشکل مالی این همکاران را مرتفع نموده و این همکاران هم باقیمانده پاداش خودرا دریافت نمایند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
با نهایت احترام و تعظیم به استحضار میرساند گفتار درمانی به هیچ وجه جای پرداخت بموقع پاداش خدمت بازنشستگان را نمیگیرد باید فارغ التحصیل فوق لیسانس بیکار در منزل داشته باشی تا بدانی بازنشستگی یعنی چی حداقل حسن شاغلی ان بود که در شبانروز کلا چشم در چشم فرزندان بیکار نداشتی و 8 ساعتی را بیرون بودی ولی اکنون هر لحظه احساس شکست و حسرت میکنی از کلیه دست اندرکاران محترم تقاضا دارد از گفتار درمانی دست بردارند و باور کنند با حلوا حلوا دهان شیرین نمیشود و دوصد گفته چون نیک کردار نیست ارزش پول روز به روز کمتر میشود .پاداش را پرداخت فرمایند تعریف و تمجید و تکریم بازنشستگان پیش کش
همکاران بازنشسته
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
1
آقای دکتر رفیعی پور رییس محترم سازمان دامپزشکی : با سلام به اطلاع شما می رسانیم که مسئولین امور اداری شما در سازمان دامپزشکی به مناسبت ماه مبارک رمضان در هفته جاری ( 14 و 15 اردیبهشت 98 ) به کارمندان و پرسنل شاغل در سازمان. مقداری گوشت گوسفند _ مرغ و تخم مرغ رایگان تحویل دادند . ولی هیچکدام از اقلام فوق الذکر را به بازنشستگان سازمان دامپزشکی تحویل ندادند خواهشمند است دستور رسیدگی و تحویل اقلام فوق را صادر تا تحویل همکاران بازنشسته گردد چون این قشر آسیب پذیر هم نیاز به اقلام پروتئینی دارند ؟ از نشریه محترم حکیم مهر هم ضمن تشکر می خواهیم که به اطلاع رییس سازمان دامپزشکی برسانید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
برادر یا خانم محترم این اقلام را چگونه در خارج از کشور تحویل شما بدهند شمایی که با پرچم اجنبی وارد شدی
همکاران بازنشسته
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
با سلام ما که خودمان را معرفی نمودیم بعنوان همکار بازنشسته سازمان دامپزشکی و در ایران و تهران زندگی می کنیم و از رییس سازمان دامپزشکی درخواست نمودیم که این اقلام را رایگان به باز نشستگان هم تحویل دهند .ولی شما که شاغل و بخیل. هستید اولا خود را بعنوان ناشناس معرفی نمودی ثانیا خود شما الان در ماموریت خارج از کشور بسرمی بری و در زیر پرچم اجنبی هستی ولی اقلام رایگان را به خانواده ات تحویل می دهند تو دیگر چرا اعتراض داری و تنگ نظر می باشی ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
کجا دانند حال ما سبک باران ساحلها ۱۷۵ ساعت اضافه کاری ۲۵ روز ماموریت با توقف حق پست ماموریت خارج از کشور طبیعی است که این شاغلین سیر از بازنشستگان گرسنه خبر نداشته باشند .فقط بنزین در ایران ارزان نیست حرف بی پشتوانه هم ارزان است به پاداش بازنشستگان رسیدگی شود
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
جناب اقای دکتر رفیعی پور انسان خوش نیت و خادمی است استدعا دارد از مدیران کل استانها بخواهند و مکلف کنند که ماهیانه گزارش پیگیریها را برای استیفای حق بازنشستگان به ابشان گزارش دهند .با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
ریاست محترم سازمان -معاونت محترم توسعه و مدیریت منابع -مدیر کل محترم امور اداری مالی سازمان -مدیر کل محترم دامپزشکی استان - ریاست محترم اداره طرح و برنامه استان وجدانا در ماه چند بار برای پیگیری پاداش پایان خدمت شاغلین دیروز و بازنشستگان امروز وقت میگذارید و به استانداری محترم تشریف میبرید .چرا پاداش تعدادی از ادارات زودتر از دامپزشکی پرداخت میشود -چرا میزان پاداش با رشد لجام گسیخته تورم هم خوانی ندارد -چرا مشکلات مالی بازنشستگان مورد توجه قرار نمیگیرد متاسفانه بازنشستپی یعنی زمان فرارسیدن ازدواج و بیکاری فرزندان زمان بیدار شدن بیماریها -زمان افزایش توقع اهل و عیال - زمان تنگدستی -از مقامات محترم مسیول شاغل درخواست میشود زمانی را که برای تمجید و تکریم از بازنشستگان هدر میدهند اختصاص دهند به پیگیری و اقدام عملی برای اخذ مطالبات -
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
زحمات ریاست محترم سازمان قابل تقدیر و سپاسگزاری است مستدعیست دستور پیگیری اخذ مطالبات بازنشستگان را صادر فرمایند تعدادشان در کل کشور زیاد نیست با یک گردش قلم جناب اقای نوبخت قابل انجام و پرداخت است با تقدیر و تشکر فراوان الاحقر بازنشسته سال 1397
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
میزان دریافتی ماهیانه وبه دنبال ان میزان پاداش پایان خدمت بازنشستگان دامپزشکی در مقایسه با خیلی ادارات از جمله شرکتها و ادارات کمتر است تعداد افراد بازنشسته هم کمتر است لذا انتظار دارد مقامات محترم مسئول خارج از مراسمات تکریم و بدون گفتار درمانی دنبال این مطالبات را بگیرند بلکه قبل از پایین امدن ارزش پول .این خادمین به حق و حقوقشان برسند ما همه میدانیم کلیه مسئولین دلسوزند ولی عمل لازم است به عمل کار بر آید به سخن دانی نیست .و دوصد گفته چون نیم کردار نیست .پس از دست اندرکاران محترم تقاضا میشود با توکل بر خدا .پاداش پایان خدمت را پیگیری نمایند .اگر وضعیت معیشتی بازنشستگان مناسب شود خود بخود تکریم انجام شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
از سایت وزین حکیم مهر برای انتشار کلیه نظرات تشکر میشود پاداش بازنشستگان حق است حق را باید گرفت با پشتکار
نظر شما
ادامه