کد خبر: ۴۸۹۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در فرمانداری شهرستان سمیرم با فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سمیرم، «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل به همراه «مهندس کورش دهقان» مسئول حراست، «دکتر خسرو فاتحی» مشاور مدیر کل و «دکتر اردشیر ترزبان» رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان در محل فرمانداری با «دکتر اصغر سلیمی» نماینده مردم شریف شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی و «دکتر محمدرضا عسگریان» فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان ضمن عرض خداقوت به نماینده و فرماندار در ادامه به معرفی اجمالی سازمان دامپزشکی، خدمات و سابقه تأسیس دامپزشکی پرداخت و همچنین گزارشی پیرامون اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دامی و مشترک بین انسان و دام ارائه نمود.

 وی به وظایف و فعالیت های شبانه روزی کارکنان دامپزشکی در ارتقاء سطح بهداشت عمومی و حفظ و حراست از سلامت شهروندان اشاره نمود و تصریح کرد: با توجه به نقش خطیرسربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت جامعه، به دامپزشکی در طرح تحول نظام سلامت کشور بی توجهی شده است.

سپس دکتر محمدرضا عسگریان فرماندار و بالاترین مقام اجرایی در شهرستان سمیرم ضمن تشکر از خدمات شبکه دامپزشکی در خصوص مبارزه با قاچاق دام، بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری های دامی در ادامه قول مساعدت، حمایت و همکاری بیشتر با این شبکه را بیان داشت.

در پایان نیز دکتر سلیمی نماینده مردم شریف شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نیز ضمن تشکر از خدمات صادقانه شبکه دامپزشکی در ارتقاء وضعیت بهداشتی و سلامتی شهروندان حمایت همه جانبه از اهداف دامپزشکی و پیگیری موضوعات مطرح شده را اعلام نمود. 

دیدار و نشست صمیمی با کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان سمیرم از دیگر برنامه های سفر مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان و همراهان به این شهرستان بود.

شهرستان سمیرم با مساحت 5 هزار و 224 کیلومتر مربع در فاصله ی 165 کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع شده است.

 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
بودجه سازمان دامپزشکی خیلی کمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
تا زمانی که دامپزشکی زیر نظر
وزارت جهادکشاورزی است
هیچ امیدی به شکوفایی آن نیست
نظر شما
ادامه