کد خبر: ۴۹۰۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیرعامل شهروند از توزیع گوشت با ارز نیمایی در فروشگاه‌های این مجموعه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «مسعود سریع‌القلم» با اشاره به نحوه عرضه گوشت قرمز در فروشگاه‌های شهروند اظهار کرد: در حال حاضر گوشت قرمز به دو شکل ارز نیمایی و آزاد عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: گوشتی که با ارز نیمایی در شرکت شهروند عرضه می‌شود، گوشت گوساله و گوسفند است و گوشتی هم که به صورت آزاد عرضه می‌شود گوشت تولید داخلی است.

مدیرعامل شرکت شهروند خاطرنشان کرد: نرخ‌گذاری در ارتباط با توزیع گوشت نیز توسط انجمن پروتئین انجام می‌شود و روزانه بین 14 تا 20 تن گوشت در فروشگاه‌های شهروند عرضه می‌شود.

سریع‌القلم در ارتباط با توزیع گوشت در فروشگاه‌های شهروند گفت: در این زمینه نیازی به ارائه کارت ملی از سوی شهروندان برای دریافت گوشت نیست و محدودیتی در ارتباط با خرید گوشت وجود ندارد.

وی با اشاره به قیمت گوشت در فروشگاه‌های شهروند، گفت: ران گوسفند و سردست با ارز نیمایی به ترتیب 110هزار تومان و 92 هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت گوشت داخلی نیز (سردست کیلویی 110 هزار تومان) و راسته کیلویی 121 هزار تومان توزیع می‌شود.

پیش از این گوشت تنظیم بازار توسط فروشگاه‌های شهروند توزیع می‌شد که در سالجاری توزیع گوشت در این زمینه متوقف شده است.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Australia
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
این قیمت با گوشت تولید داخل فرقی نداره که ؟!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
با سلام نشریه حکیم مهر لطفا به مدیر عامل فروشگاه شهروند بگوئید که گوشت تنظیم بازار وارداتی که با ارز دولتی 4200 تومان وارد میگردد و فقط در اختیار. فروشگاه شهروند قرار میگیرد کجا می رود وآیا دیگر به مردم تحویل نمی گردد .
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
با سلام این همه گوشت جهت تنظیم بازار از کشورهای مختلف و همچنین دام زنده با ارز دولتی از خارج وارد کشور می گردد تا گوشت با قیمت ارزان و دولتی بدست مردم و مصرف کننده برسد . حالا با این اطلاع رسانی مدیر عامل فروشگاه شهروند قیمت این گوشت های وارداتی با گوشت تولید داخل فرقی نداره ؟ و معلوم نیست سرنوشت این همه ارزی که از کشور خارج می شود بابت واردات گوشت و دام زنده چه می شود و کدام مسئول دولتی باید پاسخگو باشد ؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
مملکت جک شده کلا
نظر شما
ادامه