کد خبر: ۴۹۰۳۰
 
 

اعضای هیات مدیره انجمن دامپزشکان بالینی استان مازندران به اتفاق بازرس انجمن  ظهر امروز به دیدار «دکتر سید حسین رضوانی» مدیرکل دامپزشکی استان مازندران رفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از انجمن دامپزشکان بالینی استان مازندران، در این دیدار دکتر رضوانی ابتدا نظرات خویش را در مورد رویکرد اداره کل دامپزشکی استان به عنوان نماینده دولت در استان ابراز داشت و مجموعه دامپزشکی استان چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی را یک مجموعه واحد نامید.

وی در ادامه ابراز داشت: تمام افراد شاغل در حوزه دامپزشکی استان مانند انگشتان یک دست هستند که با هم و در کنار هم توانا هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران تیم حاضر انجمن را افرادی فعال و توانا خواند و خواستار پیگیری امور از جانب  هیات مدیره انجمن گردید.

سپس «دکتر کمال الدین مرزبان» رییس هیات مدیره انجمن ابراز داشت که زیرمجموعه ما مشکلاتی دارند که امیدواریم با همکاری هم در جهت حل آنها اقدام کنیم.

 پس از آن «دکتر سبحان متولی» دبیر انجمن گفت: همگی در تلاشیم که دامپزشکی استان گام به گام به سوی  جلو حرکت کند و سرآمد دامپزشکی در کشور عزیزمان شود.

دبیر انجمن پیشنهاد دیدارهای دوره ای را مطرح کرد که دکتر رضوانی از این پیشنهاد استقبال  نمود.

سپس «دکتر عبدالرحیم احمدی» نایب رییس هیات مدیره نکاتی را در مورد آینده انجمن و نقشی که می تواند ایفا کند، ابراز داشت.

بعد از آن «دكتر عادل علیزاده» بازرس انجمن نکاتی را مطرح کرد و «دکتر سیدمبین بیکایی» هم دغدغه های اقتصادی همکاران را ابراز داشت که دکتر رضوانی ابراز همدلی و همکاری نمود.

 این دیدار حدود یک ساعت به طول انجامید.

اعضای هیات مدیره انجمن دامپزشکان بالینی استان مازندران، سپس با حضور در دفتر نظام دامپزشكی استان، با «دكتر گلپایگانی» و اعضای شورای نظام دامپزشکی استان دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  روابط عمومی نظام دامپزشكی استان مازندران، در این دیدار بر لزوم همكاری های دوجانبه و جذب حداكثری اعضا تاكید شد و حاضرین بر همدلی و همكاری جهت رفع مشكلات صنفی درون سازمانی و برون سازمانی تاكید كردند.

در انتخابات اخیر انجمن دامپزشکان بالینی استان، اعضای هیئت مدیره این انجمن به شرح زیر انتخاب شدند:

دكتر كمال الدین مرزبان (رئیس انجمن)، دكتر عبدالرحیم احمدی (نایب رئیس)، دكتر سبحان متولی (دبیر)، دكتر رضا حبیبی (خزانه دار)، دكتر سید مبین بیكایی (منشی انجمن) و دكتر عادل علیزاده (بازرس)

 
نظر شما
ادامه