کد خبر: ۴۹۰۶۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

مراسم تجلیل از اساتید دانشکده های دامپزشکی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز معلم در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی  اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، طی مراسمی که در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، از اساتید هیات علمی دانشکده های دامپزشکی دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و شبستر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام معلم و استاد از اساتید و پیشکسوتان دانشکده های دامپزشکی تقدیر نمود و درباره مقام و جایگاه معلم و استاد به ایراد سخن پرداخت.

مدیر کل دامپزشکی استان ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل طی سالیان گذشته به اهمیت جایگاه دامپزشکی در بحث تامین بهداشت و سلامت جامعه اشاره نمود و افزود: همکاران اداره کل دامپزشکی استان با جان و دل و با پذیرفتن انواع ناملایمات طبق سوگندنامه ای که در زمان فارغ التحصیلی به آن قسم یاد کرده اند با قدرت به انجام وظیفه می پردازند و از هیچ تلاشی در جهت رشد و ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه فروگذار نیستند.

وی بر اهمیت و لزوم اطلاع رسانی و گزارش دهی مناسب از عملکرد در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود: هیچ مجموعه و نهاد و دستگاهی در زمینه تامین بهداشت و سلامت جامعه به پای دامپزشکی نمی رسد چرا که این مجموعه هست که در مقابل انواع بیماری های مشترک بین انسان و دام سینه سپر کرده و زیرساخت های مقابله با این بیماری ها را فراهم کرده است، ولی متاسفانه ما نتوانستیم آنچنان که باید و شاید عملکرد خود را به گوش مسئولین ارشد کشوری برسانیم.

وی افزود: بنده در استان به این وظیفه مهم که امر اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مسئولین است عمل کرده ام و در حال حاضر اکثر مسئولین ارشد استانی به اهمیت و عملکرد دامپزشکی واقف هستند، همچنانکه در 21 جشنواره رجائی برگزار شده پس از انقلاب اسلامی اداره کل دامپزشکی استان تنها دو بار توانسته رتبه برتر این جشنواره را کسب نموده و از دستان استاندار لوح تقدیر دریافت کند که هر دو بار هم در دوران مدیریت بنده بوده است.

در ادامه مراسم «دکتر شهبازفر» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز، ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم و تبریک روز معلم، اذعان داشت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با توجه به رشته ها و مقاطع تحصیلی که دارد از کلیه اساتید محترم استان جهت همکاری در کارهای تحقیقاتی دعوت نموده و از حضورشان در جمع اساتید این دانشکده استقبال می کند و امیدوارم این همکاری ها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

 «دکتر عمواوغلی تبریزی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز در ادامه این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و از عملکرد بسیار مطلوب اداره کل دامپزشکی در استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم همکاری اساتید سه دانشکده دامپزشکی استان تاکید کرد و افزود: همه باید دست در دست هم بدهیم تا در جهت ارتقاء دامپزشکی که موجب بالارفتن بهداشت و سلامت جامعه نیز می شود تلاش کنیم.

 «دکتر بهشتی» مدیر گروه علوم بالینی دانشکده کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ضمن تبریک روز معلم و استاد، در خصوص مقام والای استاد و همکاری بیش از پیش اداره کل دامپزشکی استان، شورای نظام دامپزشکی استان و دانشکده های دامپزشکی استان را خواستار شد و گفت: بنده این فرصت را غنیمت می شمارم و ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل و همکاران اداره کل دامپزشکی استان و اعضای شورای نظام دامپزشکی استان درخواست دارم تا در مورد این مشکل که اساتید دامپزشکی از داشتن مجوز اشتغال به امور درمانی محروم شده اند پیگیری های لازم صورت گیرد، تا ان شاالله این مورد نیز به دست توانمند مسئولین دامپزشکی استان حل گردد.

 «دکتر علی رضایی» استاد پیشکسوت دامپزشکی نیز ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم اظهار داشت: از مدیر کل دامپزشکی استان لازم میدانم به جهت برگزاری این مراسم تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که این جلسه موجب شد سرآغاز فصل مشترکی با اساتید سایر دانشکده های دامپزشکی استان باشد و بتوانیم در کنار همدیگر بتوانیم به بحث و تبادل نظر علمی و اجرائی بپردازیم.

در ادامه جلسه «دکتر رضا دادخواه» رئیس شورای نظام دامپزشکی استان نیز ضمن تبریک روز معلم خدمت اساتید حاضر در مراسم جایگاه اساتید را بسیار والا دانست و گفت: بنده همچنان خود را شاگرد تمامی اساتید می دانم و سخن گفتن در بین اساتید محترم کار بسیار سختی است و صرفا جهت عرض ادب و احترام  و ارائه گزارش از فعالیت های شورای نظام دامپزشکی استان در خدمت اساتید محترم خواهم بود.

در پایان این مراسم نیز از اساتید حاضر با لوح سپاس و شاخه گلی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
1
جالبه ، حتی یک نفر هم از خانمها در این دانشکده استاد نمی باشند واقعا باعث تاسف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
نزدیک نیمی از اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز خانم هستند. ولی در این مراسم تشریف نداشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
2
واقعا ادم‌نمیدونه چی بگه
روز معلم چه ربطی داره به دامپزشکی و استاد دانشگاهی
نمیدونم ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
موافقم. از استادان دانشگاه باید در روز کارگر تحلیل شود
كارمند اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
1
.................... هزينه از اداره ، مكان از اداره ،سنگ مفت ،گنجشگ مفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
واقعا روشن کردن چراغهای سالن خیلی هزینه می‌بره.
نظر شما
ادامه