کد خبر: ۴۹۱۰۱


رئیس سازمان دامپزشکی کشور از یک سایت بهره برداری پرورش ماهی در قفس استان مازندران بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در سفر یکروزه خود از استان مازندران از یک واحد پرورش ماهی در قفس واقع در شهرستان نوشهر بازدید کرد.

در این بازدید که «مهندس شهیدی فر» رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، «دکتر رضوانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران و مهندس منعمی معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان وی را همراهی می کردند، رفیعی پور اظهار داشت، محصولات آبزی که در قفس دریا پرورش می یابد 100 درصد قابلیت صادرات داشته و از حمایت ویژه سازمان دامپزشکی کشور برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص فعالیت و بهره برداری از واحدهای تولیدی که منجر به تعطیلی چاه های نفتی خواهد شد اظهار داشت، در راستای فرموده معظم له حمایت از تولید در سال رونق تولید از وظایف اصلی ما و مورد توجه ویژه ما می باشد.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از صدور مجوز بهره برداری برای 5 واحد پرورش ماهی در قفس در دریا توسط دامپزشکی مازندران گفت، با توجه به استعداد و پتانسیلی که در استان وجود دارد انتظار می رود زنجیره تولید ماهی قزل آلا در استان کامل شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه افزود، ایجاد کارخانجات تولید خوراک آبزیان، تولید بچه ماهی، تکثیر و پرورش ماهیان در دریا، عمل آوری و بسته بندی فراورده های آبزی که در قفس پرورش می باید می تواند علاوه بر ارزآوری برای صادرات این محصول باارزش، ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال داشته باشد

 


نظر شما
ادامه