کد خبر: ۴۹۱۰۸

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک تن مرغ تاریخ مصرف گذشته و بدون تاریخ مصرف در این شهرستان کشف و ضبط شده و متصدی واحد مربوطه نیز به اداره تعزیرات حکومتی ساوجبلاغ معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، در پی بازدیدهای نامحسوس کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ از یکی از سردخانه های نگهداری مواد غذایی شهرستان، میزان یک هزار و 30 کیلوگرم مرغ دپو شده شامل 450 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته و الباقی بدون تاریخ مصرف، کشف و ضبط شده و برای انجام آزمایش های تکمیلی، نمونه برداری لازم انجام شد.                                                            

«دکتر فردین حسین زاده»، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ در این رابطه گفت: در بازدیدهای صورت گرفته، شواهد حاکی از این بود که متخلفان در نظر دارند محصولات تاریخ گذشته را با بسته بندی مجدد و تغییر تاریخ دوباره توزیع کنند و به دلیل اهمیت تخلف صورت گرفته، متصدی واحد مربوطه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در بازار گوشت سفید و قرمز، احتمال سوء استفاده متخلفان به مراتب نسبت به گذشته افزایش یافته است بنابراین کارشناسان نظارت این اداره به صورت نامحسوس و مستمر در حال بازرسی و پیگیری جدی به منظور جلوگیری از تخلفات هستند.


 
نظر شما
ادامه