کد خبر: ۴۹۱۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

رییس شبکه بهداشت و درمان آمل از پلمپ دو واحد غیرمجاز تولید مواد غذایی و فروش دارو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «فرامرز اکبری» رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، از معدوم کردن بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس و کالباس غیربهداشتی و آلوده غیرقابل مصرف در یکی از واحد‌های تولید این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این واحد بعلت بسته بندی نامناسب و پارگی پوشش بسته‌های سوسیس و کالباس و تاریخ گذشته شناسایی و توقیف شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل گفت: مواد غذایی کشف شده توقیف و به انبار شبکه بهداشت و درمان شهرستان منتقل شد و مدیر این واحد تولیدی با تشکیل پرونده تنظیمی به دستگاه قضایی معرفی شد. 

اکبری با بیان اینکه مواد تاریخ مصرف گذشته کشف شده به دلیل قرار گرفتن در پوشش‌های کارتن و یا سلفون، وضعیت ظاهری عادی دارند، از شهروندان خواست هنگام خرید، با دقت تاریخ مصرف اینگونه کالا‌ها را کنترل کنند.

وی از پلمپ یک واحد عرضه و فروش دارو‌های غیرمجاز و دارو‌های دارای مخدر با حکم مرجع قضایی خبر داد و گفت: این واحد عرضه دارویی پلمپ واز فعالیت آن نیز جلوگیری شد.

اکبری افزود: کارشناسان این واحد در تمام ساعات شبانه روز آماده رسیدگی به شکایات مردمی هستند و شهروندان می‌توانند شکایات بهداشتی خود را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کنند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
1
از همکاران زحمتکش آملی تعجب میکنم که تا وقتی کارشناسان خبره شبکه جز با تایید آزمایشگاه و البته در صورت دست نخورده بودن تاریخ براساس آن گزارش نداده و حکم نمی گیرند چگونه از مصرف کننده ساده دل انتظار تشخیص و نخریدن دارن و بنظرم صلاح در این است که نام واحدهای متخلف به روشنی اعلام بشه تا کمکی در این شرایط به مردم شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
1
1
این خبر چه ربطی به دامپزشکی دارد؟
سوسیس و کالباس مربوط به بهداشت و درماه هست.
خودشان هم ضبط کرده اند
حالا چه ربطی به اخبار دامپزشکی دارد؟
Vet.
|
India
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
با احترام.
موضوع و موضوعات مشابه که با سلامتی مردم جامعه بطور مستقیم در ارتباط میباشد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نظارت ها بر این نوع فرآورده ها از وظایف معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان می باشد .
ساخت و تولید سوسیس _ کالباس و .. الزام به نظارت و کنترل های سختگیرانه و برابر مقررات را دارد . بازنگری و بروز بودن در چگونگی نظارت ها در تولید أین نوع مواد غذایی نیز از موارد مهم میباشد.
نظر شما
ادامه