کد خبر: ۴۹۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر ولی‌الله واعظی» افزود: علی‌رغم اینکه استان تهران، استان معین لرستان نبود، اما تاکنون یک اکیپ برای لرستان اعزام کردیم ...
 
 

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، ضمن اشاره به اینکه استان تهران یکی از استان‌های معین استان خوزستان تعریف شده است، گفت: «اداره کل دامپزشکی استان تهران، همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی استان در موضوع سیل‌زدگان خوزستان بسیار خوش درخشید و حمایت‌های لازم را انجام داد. اعزام بیش از ۱۸ نفر از دامپزشکان و کارشناسان در این بخش را به همراه ۶ اکیپ مجهز یکی از این حمایت‌ها بود.»

 «دکتر ولی‌الله واعظی» با تاکید بر اینکه قریب به ۵۰۰ هزار دوز واکسن تب برفکی و شاربن و انواع سموم مختلف را همراه با اکیپ‌ها به مناطق سیل‌زده فرستادیم، تصریح کرد: «عملیات بهداشتی را در مناطق سیل‌زده با جدیت تمام انجام دادیم. کمااینکه یکی از کارشناسان دلسوز ما مورد حمله یکی از گاوهای منطقه قرار گرفت و به شدت مجروح شد.»

وی با بیان اینکه عملیات دامپزشکی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده مورد قبول مسئولین استانی و کشوری بوده است، خاطرنشان کرد: «در حال حاضر نیز این عملیات را ادامه می‌دهیم و علی‌رغم اینکه استان تهران، استان معین لرستان نبود، اما تاکنون یک اکیپ برای لرستان اعزام کردیم.»

مدیرکل دامپزشکی استان تهران با تاکید بر اینکه خسارت‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، افزود: «اما یکی از مسائل بعد از سیل شروع بیماری‌های واگیر دامی است. ما اقدامات پیشگیری را انجام می‌دهیم و خوشبختانه تا این لحظه بیماری نیامده است. بیماری سالک را از طریق سم‌پاشی و بیماری شاربن را با عملیات واکسیناسیون پیشگیری کردیم.»

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
انتظار ان می رفت که سایر استانها هم همانند این غیور مرد با کمک همکارانش به کمک مردم و احشام دامداران مناطق سیل زده بشتابند
نظر شما
ادامه