کد خبر: ۴۹۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر


تولید گوشت مرغ روسیه کاهش یافته است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، بر اساس برآوردهای صورت پذیرفته نرخ رشد صنایع طیور این کشور تا سال ۲۰۱۸ میلادی در کمترین میزان خود، طی بیست سال گذشته بوده است و ده‌ها شرکت به دلیل رخداد و شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان و هزینه‌های رو به رشد و کاهش میزان سودآوری پیرامون آن، ورشکست شده‌اند .

با توجه به داده‌های به دست آمده، این کشور طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱.۱۵ میلیون تن گوشت مرغ تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۶.۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

در همین حال، تنها طی ماه ژانویه سال جاری میلادی، تولید گوشت مرغ روسیه، در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته، ۳.۸ درصد کاهش یافته و به ۵۰۲ هزار تن رسیده است.

مفسرین بر این باورند که پس از دو دهه رشد مداوم، بازار داخلی این کشور اشباع شده است و ادامه روند تولید، تنها به وسیله کمک‌های دولتی تامین می شده است، اما در حال حاضر هیچ راهی برای توسعه بیشتر در این کشور وجود ندارد .

بر اساس گزارشات رسمی مقامات این کشور، میانگین سرانه مصرف گوشت مرغ در روسیه ۱۶.۲ کیلوگرم می‌باشد. میزانی که با تولید فعلی آن یکسان است .

در نهایت، شرکت خدمات کشاورزی روسیه در تلاش است تا با صادرات گوشت مرغ این کشور به چین بازار فروش خود را گسترش داده و از تنش رو به رشد در صنعت طیور این کشور جلوگیری نماید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
باید واکسن انفلوانزا رو رایگان بدن به مراکز مایه کوبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
روس ها بدنبال برنامه کنترلی آنفلوانزای ایران می باشند
نظر شما
ادامه