کد خبر: ۴۹۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان در خصوص اجراي بند (ي) تبصره6 احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1398 مبنی بر لزوم نصب پایانه فروشگاهی در کلیه مراکز درمانی، آزمایشگاهی، مایه کوبی و داروخانه های دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، «دکتر حسین رشیدی» بیان کرد: بر طبق این قانون تمامی صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران یا سازمان نظام دامپزشکی ایران صادر می شود، مکلفند در چهارچوب آیین نامه تبصره (2) ماده (169) قانون مالیات‌های مستقیم مصوب چهارم اسفند 1366 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن از ابتدای سال 1398 از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

دکتر رشیدی ضمن تاکید بر نصب پایانه‌های فروشگاهی در مراکز بخش خصوصی دامپزشکی اظهار داشت: اجرای این مصوبه می تواند دارای فوایدی برای دولت (جلوگیری از فرار مالیاتی و دریافت درآمدهای حقیقی مالیاتی) و نیز مراجعه کنندگان به این مراکز باشد.

این مقام مسئول افزود: استفاده ازکارت‌های عابر بانک، برای سهولت در انجام هرگونه پرداخت، جلوگیری از اتلاف وقت و استهلاک اسکناس و کاهش هزینه‌های چاپ اسکناس و ... می باشد لذا لزوم نصب و استفاده از دستگاه کارتخوان در مراکز درمانی،آزمایشگاهی،مایه کوبی و داروخانه های دامپزشکی در جهت تسهیل و تسریع مراجعه کنندگان برای پرداخت مبلغ هزینه ها و خدمات ارائه شده در این مراکز ضروری می باشد.

وی در پایان اعلام کرد: با عنایت به تکالیف مقرر در قانون مزبور، مراکز خصوصی فوق می بایست تمهیدات لازم برای اجرای این قانون را فراهم نمایند.

 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
1
بهتر نیست افراد غیر مربوط یعنی مدیر کل دامپزشکی یک استان در این باب ابراز نظر نکند!!؟؟ این موضوع با لحن دستوری و حاکمانه در حد مسئولیت سازمان دامپزشکی نیست !! بخصوص که هیچ پشتیبانی از صنف و دامپزشکان نمیکنند که هیچ ، با طرفداری از یک دستورالعمل غیر منطقی ،سنگی هم جلوی پایشان می اندازند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
باید جلوی دولتی ها واستاد اگرنه حقمون ضایع میشه
نظر شما
ادامه