کد خبر: ۴۹۲۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

این کارگاه بالینی سعی برآن دارد که کیس های عفونی (باکتریایی) که بطور معمول به یک کلینیک دامپزشکی (در سطح شهر تهران و با امکانات داخل کشور) مراجعه می کنند را بطور کاربردی و از نقطه نظر بالینی مورد بررسی قرار دهد و بحث اصلی پیرامون درمان آنتی بیوتیکی این بیماران خواهد یود.

در این کارگاه تلاش می شود موارد بالینی و کاربردی (در کشور و با امکانات موجود) مطرح شود و از بیان مباحث تئوری و پیچیده که ممکن است برای حضار خسته کننده باشد، تا حدامکان پرهیز خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
2
یعنی با فروشندگی حیوان و داشتن مکان به اصطلاح درمانی غیر بهداشتی که به هر چیزی شبیه است جز درمانگاه ، چه آموزشی به دیگران می توان داد !!؟؟ حکیم مهر جان نمیدانم چرا متوجه وظیفه وجدانی رسانه نیستید و عجیب است خود را از هیجان واقعی خبرنگاری محروم نگه میدارید !!؟؟ کار رسانه و خبرگزاری و خبرنگاری در نوع سالمش ، چیزی نیست جز دیدبانی و رصد جامعه هدف تا همه حواسشان باشد که دیده میشوند چه آنها که سالم کار میکنند و با دیده شدن امیدوار شوند و چه آنها که ناسالم هستند شاید با احساس دیده شدن دست و پای خود را جمع کنند . و این کار و وظیفه یک رسانه سالم و مسئولیت پذیر است .
مجید شهابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
2
سلام جناب اقای دکتر حسین زاده، بنده شهابی هستم مدرس این کارگاه، میشه ارتباط مطالبی که نوشتید با مسئله آموزش به دامپزشکان رو بفرمایید؟
نظر شما
ادامه