کد خبر: ۴۹۲۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
خبرگزاری تسنیم اعلام کرد:
خبرگزاری تسنیم علت استعفای «دکتر محمد سعیدی» مدیرکل سابق دامپزشکی استان سمنان را شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ...
 
 

حکیم مهر: خبرگزاری تسنیم علت استعفای «دکتر محمد سعیدی» مدیرکل سابق دامپزشکی استان سمنان را شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر علیرضا رفیعی پور» ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی استان سمنان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه مقصد اصلی جنگ گسترده اقتصادی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حوزه جهاد کشاورزی و تأمین پروتئین گیاهی و جانوری است اظهار داشت: هدف آنان ایجاد اختلال در حوزه امنیت غذایی و سلامت مردم است.

وی با اشاره به اهمیت رونق تولید و اثرگذاری آن در سایر بخش‌ها به‌ویژه حوزه اقتصاد کشور اظهار داشت: تحقق رونق تولید مستلزم اجرای قوانین رفع موانع تولید است که نیاز است همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور بزرگ‌ترین خدمت به مردم را واگذاری امور به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: با حضور بخش خصوصی گره بسیاری از مشکلات مردم باز می‌شود.

رفیعی پور با اشاره به انواع هجمه‌های دشمنان از پیروزی انقلاب تاکنون گفت: جنگ اقتصادی، جنگی است که امروز دشمنان علیه کشور به راه انداخته‌اند و به همین دلیل کشور در شرایطی خاص قرارگرفته است که نیاز است همبستگی و وحدت مردم بیش‌ازپیش شود.

وی راهکار پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری‌ها در حوزه دامپزشکی را همکاری‌های بین بخشی عنوان کرد و افزود: عملکرد اداره کل دامپزشکی استان سمنان در حوزه مراقبت و کنترل بیماری در دام، طیور و آبزیان به دلیل وجود همکاری بین بخشی تمامی دستگاه‌های خدماتی، حمایتی، بهداشتی و حکومتی مطلوب است.

به گزارش تسنیم در پایان از زحمات دکتر محمد سعیدی در پست مدیرکل دامپزشکی استان سمنان تقدیر و دکتر حمیدرضا حسینی به‌عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان سمنان معرفی شد.

دکتر محمد سعیدی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا داده است.

دکتر حمیدرضا حسینی نیز پیش‌ازاین مدیرکل امور عشایری استان سمنان بوده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
دکتر سعیدی یکی از مدیران موفق دامپزشکی کشور در دوره مسولیت خود در استان سمنان بوده امیدوارم در هدف بعدی موفق باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
دکتر حمیدرضا حسینی نیز پیش‌ازاین مدیرکل امور عشایری استان سمنان بوده است.
یعنی تو اداره کل دامپزشکی نبودند از کجا اومدن استانداری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
جناب آقای دکتر حسینی پیش از اینکه مدیر کل امور عشایری باشند به مدت 12 سال ریاست اداره دامپزشکی شهرستان گرمسار را بر عهده داشتند
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
مقصد اصلی جنگ گسترده اقتصادی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ،حوزه جهاد کشاورزی و تأمین پروتئین گیاهی و جانوری است !!
و بعد همه از انواع مسئولین و نمایندگان مجلس ، اسم یک نفر خاص را میاورند ( یعنی صراحتا" در همین حکیم مهر نیز نامش برده میشود )که دو سوم بازار نهاده ها در دست اوست و به کسی هم پاسخگو نیست و پول از دامداران پیش پیش گرفته و وارد هم کرده ولی توزیع نمیکند !!! و کسی هم نمیتواند بگوید بالای چشمت ابرو است !!
و احتمالا" ایشان از دوستان ............. هم است !!؟؟ که حداقل دامپروری کشور را به بازی گرفته !!
نظر شما
ادامه