کد خبر: ۴۹۲۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

حکیم مهر: امور اداری و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قرار شده ۲۵ تا ۳۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اجرا شود که حقوق آنها را ۳۰۰ تا یک میلیون تومان افزایش خواهد داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه طی درخواستی در سامانه «فارس من» خواستار افزایش حقوق بر اساس فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری شدند که تاکنون ۱۰ هزار امضا در این سامانه ثبت شده است.

آنها نوشته‌اند، کارکنان خدوم کشاورزی و سازمان‌های تابع علی‌رغم درخواست‌ها و پیگیری‌های بسیار در مورد افزایش حقوق و مطالبات تاکنون هیچ جوابی دریافت نکردند و با پایین‌ترین سطح حقوق نسبت به سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی به خدمت‌رسانی صادقانه مشغول هستند.

رعایت و افزایش مطالبات فصل دهم کمترین خواسته این کارکنان و بازنشستگان این وزارتخانه است و امیدواریم با پیگیری دست‌اندرکاران و هیأت دولت دغدغه این قشر زحمتکش برطرف شود.

خبرگزاری فارس، تاکنون چندین گزارش درباره خواسته کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در اجرای فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری و افزایش حقوق نوشته است.

در صورتی که این فصل از قانون برای کارکنان بخش کشاورزی اجرا شود، حقوق آنها افزایش خواهد یافت.

خبرنگار فارس، پیش از این در چندین گزارش به پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی و پاسخ‌های مسئولان دولت را و همچنین مستندات پیگیری کارکنان کشاورزی را گزارش داده بود.

در بررسی آخرین پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی و نتیجه آن با «اسد پاریاد» مدیرکل امور اداری و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت‌وگو کردیم.

وی گفت: آخرین پاسخی که مسئولین دولتی به ما داده‌اند این است که قرار شده ۲۵ تا ۳۰ درصد از امتیازات فصل دهم را کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برخوردار شوند.

مدیرکل امور اداری منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اینکه به زبان ساده این برخورداری از امتیاز به چه میزان افزایش حقوق را برای آنها رقم خواهد زد، گفت: در صورتی که ۲۵ تا ۳۰ درصد امتیازات فصل دهم به کارکنان بخش کشاورزی داده شود، حداقل ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر تا یک میلیون تومان به حقوق کارکنان بخش کشاورزی کشور اضافه می‌شود.

پاریاد گفت: مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور به صورت شفاهی به ما اعلام کردند که سازمان‌هایی که تاکنون از امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار نشده‌اند، قرار شده است ۲۵ تا ۳۰ درصد از امتیاز آن برخوردار شوند.

وی در پاسخ به اینکه آخرین مکاتبه شما با چه کسی بوده است، گفت: آخرین مکاتبه ما برای افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بوده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ۲۱ اسفند ۹۵ تصویب‌نامه هیأت وزیران را به وزارتخانه‌ها ابلاغ کرد که در آن مصوب شده بود سقف حداقل امتیازات مواد ۶۵، ۶۶، ۶۸ و ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری ۵۰ درصد افزایش یابد.

این سوژه توسط کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سامانه «فارس من» ثبت شده و خبرنگار فارس آن را پیگیری کرده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
5
دامپزشکی هم هیچی..خیلی خوبه بخدا
پاسخ ها
ناااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
کارکنان خدوم کشاورزی و سازمان‌های تابع
مهدی
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
اقای دامپزشکی چند حقوق میگیری؟
نظر شما
ادامه