کد خبر: ۴۹۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سگ سه پای تایلندی که «پینگ پونگ» نام دارد، نوزادی را که توسط مادرش زنده به گور شده بود را نجات داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تیتریک، سگ سه پای تایلندی که «پینگ پونگ» نام دارد، نوزادی را که توسط مادرش زنده به گور شده بود را نجات داد.

این سگ با پارس کردن و خراشیدن خاک، صاحب خود را مطلع کرد. صاحب پینگ پونگ با دیدن پای نوزاد که از زیر خاک بیرون زده بود، او را یافت.

مردم محلی به سرعت این نوزاد 5.5 کیلویی را به بیمارستان رساندند. پزشکان این نوزاد پسر را تمیز کرده و سلامت وی را تأیید کردند.

پلیس اعلام کرد که مادر کودک را به جرم رها کردن و اقدام به قتل کودک خود دستگیر کرده است. والدین این زن، مسئولیت نگهداری این نوزاد را به عهده گرفته اند، اما مقامات تایلند تصمیمی در این رابطه اتخاذ نکرده اند.

افسر پلیس گفت: نوزاد به دلیل دفن شدن در عمق کم زنده مانده است. این مادر به دلیل ترس زیاد، اکنون تحت مراقبت روانشناس و والدین خود قرار دارد.

صاحب پینگ پونگ گفت که این سگ در اثر تصادف پای خود را از دست داده است. من به خاطر وفاداری و مطیع بودن او را نگه داشتم.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جنایت های پنهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
اون زن روسی که دو فرزند 5 و 6 ساله اش رو کشته بود و این هم زن تایلندی.اگه جنایت ها و اشتباهات پدر و مادرها در کتابی نوشته بشه مطمئنا دادگاهها جای خالی برای محاکمه نخواهند داشت.بی عقلی های افراد بزرگسالی که در اثر نداشتن دانش یا اطلاعات کافی دست به کارهایی زدند که یا عواقب خیلی دردناک و خطرناکی برای بچه هاشون داشته یا باعث مرگ اونها شدن.در عصر امروز فقط باید مواظب جرمهای بزرگترها بود چه در پست های مهم سیاسی چه به عنوان پدر یا مادر.خیلی از جرمها و اشتباهات پدر و مادر به خاطر روابط عاطفی چشم پوشی شده و یا قانونی برای دفاع از اون وجود ندارد.اگه واقعا از مخارج بچه برنمی آی،خب نیار.خدا کریمه !و این حرفا فقط توجیه بی عقلی های ماست تا این کار اشتباه رو با خیال و وجدان راحت تر انجام بدیم.خدا در پذیرفتن دین هم گفته اگه با عقل نپذیری و از روی اجبار یا الکی بپذیری،من از تو این دینداری را قبول ندارم.ولی گویا حکومت ها بر خلاف نظر خدا،فقط به دنبال سیاهی لشکر می گردند!!!
نظر شما
ادامه