کد خبر: ۴۹۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: من در رابطه به بسیاری از پرونده‌های قضایی از رئیس قوه قضاییه درخواست ملاقات کرده‌ام و به زودی خدمت آقای رئیسی خواهم رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به اینکه قرار بود در جلسه امروز شورا اصلاح اساس‌نامه شورایاری‌ها به اتمام برسد، گفت: متأسفانه این کار انجام نشد و از کمیسیون‌ها درخواست کردیم تا مجدداً بند‌های آیین‌نامه شورا یاری‌ها را بررسی کرده تا دوباره به صحن ارسال شود.

وی در ادامه در واکنش به تجمع عده‌ای که روز گذشته در اعتراض به نحوه برخورد با سگ‌های ولگرد در مقابل شهرداری تجمع کرده بودند، گفت: این افراد چند روز قبل به من مراجعه کرده بودند و در مورد نحوه حضور حیوانات در سطح شهر گلایه‌هایی داشتند و می‌گفتند که شرکت‌های پیمانکاری به وظایفشان درست عمل نمی‌کنند و ادعا می‌کردند که عقیم سازی سگ‌ها تبدیل به کشتن آن‌ها شده و نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

هاشمی ادامه داد: روز گذشته به طور اتفاقی با گروهی که در این محل تجمع کرده بودند، مواجه شدم و چون تجمع آن‌ها بدون مجوز بود من هم با آن‌ها مذاکره‌ای نکردم و به آن‌ها گفتم، چون اجتماع مجوز ندارد، نمی‌توانم در مقابل شهرداری با شما مذاکره کنم و اگر بعدا هیئتی از سوی شما به ما مراجعه کند ما آماده مذاکره هستیم چنانچه رسیدگی به کار حیوانات خیلی راحت‌تر از رسیدگی به کار انسان‌هاست.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
1
1
حکیم جان بنده به عنوان کسی که از نزدیک شاهد کار پیمانکار بوده ام از تبانی و عدم انجام صحیح قراداد توسط پیمانکار اطمینان دارم، البته بسیاری از این سگها هر روز در حاشیه شهر آزاد شده و فردا مجددا تعدادی از آنها جمع آوری شده و مجددا همان شب رهاسازی می شوند
نظر شما
ادامه