کد خبر: ۴۹۳۳۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر حل مشکلات کشتارگاه صنعتی بجنورد با ارائه برنامه کارشناسی و با تعیین بازه زمانی مشخص تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «رضا رجب زاده» در نشستی با محوریت حل مشکلات کشتارگاه صنعتی بجنورد، اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی و اقدامات زیرساختی شهرداری بجنورد حل مشکلات این کشتارگاه است چرا که با سلامت مردم سر و کار دارد.

رجب زاده افزود: حل مشکل فاضلاب این کشتارگاه مستلزم ارائه راهکارهای کارشناسی است که هزینه اعتبارات توسط بخش‌های مختلف مانند شهرداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و پیمانکار می‌تواند یکی از راهکارها باشد چرا که یک بخش به تنهایی نمی‌تواند هزینه بالای این مشکل را تأمین کند.

وی ادامه داد: بحث نظارت بر کشتارگاه باید قوی شود و نماینده ناظر اداره کل دامپزشکی فعالیت پیمانکار متخطی را تا تعیین تکلیف نهایی متوقف کند.

رجب زاده مطرح کرد: طی تفاهم نامه‌ای سه جانبه بین اداره کل دامپزشکی، سازمان محیط زیست و شهرداری بجنورد الزامات بهداشتی برای فعالیت کشتارگاه تعیین شود تا با تعیین بازه زمانی مشخص پیمانکار متعهد به ایجاد این نیازها شود و پروانه فعالیت توسط اداره کل دامپزشکی صادر شود.

وی تصریح کرد: توجیه اقتصادی و رعایت مباحث بهداشتی دو الزام برای ادامه فعالیت کشتارگاه است که باید با اراده و ورود جدی متولیان امر این مطالبات محقق شود.


نظر شما
ادامه