کد خبر: ۴۹۳۴۴

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی خودروی غیر مجاز حامل ماهی بدون هویت را کشف کردند

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «میثم استکی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه هنگام بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان، این دستگاه خودروی غیر مجاز حامل ماهی بدون هویت را کشف کردند.

وی افزود: فرد متخلف هنگام انتقال خودرو برای تعیین تکلیف به شبکه دامپزشکی شهرستان، متواری و محموله خود را در منطقه‌ای تخلیه کرد که پس از تعقیب مجدد خودرو، متخلف اقدام به ضرب و جرح عمدی و توهین به بازرسان این شبکه کرد.

استکی افزود: با دخالت ماموران نیروی انتظامی، ضارب دستگیر و محموله معدوم و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفتفرد متخلف به پرداخت صد و شصت و ۶ میلیون ریال جزای نقدی و تحمل ۲۵ ضربه شلاق تعزیری بابت توهین به مامور دولت هنگام انجام وظیفه محکوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از شهروندان درخواست کرد، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز معتبر و تحت نظر دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ سریعا به شبکه‌های دامپزشکی اطلاع دهند.



نظر شما
ادامه