کد خبر: ۴۹۳۶۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
 
 
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «سیدهادی رضوی» داماد محمد شریعتمداری وزیر کنونی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شعبه سوم دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی‌مقام برگزار شد .
 به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در بخشی از این جلسه، «قهرمانی» نماینده دادستان در خصوص ضمانت نامه‌های متهم رضوی گفت: رضوی با شرکت سهامی امور دام برای خرید و فروش مرغ منجمد و گوشت گوساله منجمد وارداتی قرارداد می‌بندد و طی سه فقره چک به میزان ۲۷.۵ میلیارد تومان ده‌ها تن گوشت منجمد می‌خرد و به شرکت امور دام می‌گوید در این خصوص از بانک سرمایه ضمانت نامه می‌آورم که اگر چک‌ها پاس نشد ضمانت نامه را وصول کنید.

وی افزود: سپس رضوی از شرکت امور دام خطاب به بانک سرمایه معرفی نامه می‌گیرد و ده برابر مبلغ قرارداد پایه قرارداد جعلی به مبلغ ۲۷۵ میلیارد تومان ارائه می‌کند و تقاضای ده درصد حسن انجام تعهد ضمانت نامه می‌کند. لازم به ذکر است که رضوی نمی‌توانسته ضمانت نامه تعهد پرداخت بگیرد این در حالی است که حتی وثیقه نیز نمی‌گذارد و با چک و سفته در سال ۹۴؛ ۲۷.۵ میلیارد تومان ضمانت نامه می‌گیرد.

نماینده دادستان اضافه کرد: وقتی چک‌ها برگشت می‌خورد شرکت امور دام به وسیله ضمانت نامه، تقاضای مطالبه می‌کند و در اینجا نیز بانک موظف به پرداخت بوده است، برای بررسی موضوع بازپرس پول را توقیف می‌کند.

قهرمانی بیان کرد: رضوی می‌گوید من با  ماموت  قرارداد بسته‌ام و شاخ قرارداد کشور هستم، رضوی گوشت را در بازار می‌فروشد و پولش را به جیب می‌زند و نه ریالی به امور دام و نه ریالی بابت ضمانت نامه به بانک می‌دهد و چکش هم برگشت خورد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
1
6
داماد وزیر است و "دوست داره‌و‌عشقش می کشه"
مملکت‌‌ مال اینهاست.شما هم قدرتمند شوید و‌ پوست‌ مردم را تا‌ ته بکنید.

.... زاده محترم حقته و نوش جونت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
3
چقدر ادم پاک تو این مملکت وجود داره.
دکتر دی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
2
این چه خبریه ؟؟؟؟
داماد وزیر که هست خداییش چند درصد از افرادیکه تو پست های بالا هستند مگه این چنین تخلفاتی انجام میدن ؟؟؟؟
99.99 درصدشون پاک و با وژدانن
فقط کمتر از یک درصدشون ناپاک و بی وژدانن
صحت حرفهام هم از گل و بلبل بودن وضعیت مملکت مشخصه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
1
1
اگه بخوان فقط ........... کنن،اون قدر پرونده های ریز و درشت اختلاس و خلاف از اینها درمیاد که نگو و نپرس!! در کشور اسلامی این همه دزد واقعا نوبره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
سیستم گزینش این مملکت ی زمانی من رو بخاطر اینکه دوست دوره دانشجویی زنجیر طلا داشت رد کرد لعنت به این سیستم فاسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
حکیم مهر عزیز یه کم سانسورها رو خفیف تر انجام بده،آقایون عملش رو انجام می دن مثل نوشته های من بد نیست!!!اگه این مسائل گفته نشه ایران رو با این دزدی ها تمام می کنن!!!!این دزدی ها بیشتر در بین خیلی خیلی بزرگترها رخ می ده پنهان کاری یعنی همکاری با این حضرات.حق مردم رو می برن،بدتر از این کار که نداریم خدا این اعمال رو محکوم می کنه شما پنهان می کنی!!!اینها فقط دزدی نمی کنن،آبروی اسلام و ایران رو هم بی کلی از بین می برن.همه می دونن که از این موارد در سیستم خیلی خیلی زیاد هست اینها نشتی ها هستن!!!چی رو می خوای کتمان یا مخفی کنید!!!
نظر شما
ادامه