کد خبر: ۴۹۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

نشست هم اندیشی و ضیافت افطار اعضای شورای نظام دامپزشكی استان مازندران با نمایندگان انجمن های صنفی داروخانه داران، دامپزشكان بالینی و مسئولین فنی بهداشتی، با حضور نمایندگانی از آزمایشگاه داران، سایر رده ها و پیشکسوتان دامپزشكی استان، عصر روز سه شنبه مورخ ٩٨/٢/٣١ در شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از نظام دامپزشکی استان مازندران، «دکتر محمدحسن گلپایگانی» رئیس شورا نظام دامپزشکی استان هدف از برگزاری این نشست را ایجاد فضایی جهت گفتگو بین بخشهای مختلف دامپزشکی و همچنین تقویت روحیه تعامل، اتحاد و همدلی دامپزشکان استان در راستای رفع موانع موجود با تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات دامپزشکی دانست.

وی در ابتدای سخنانش با تبریک میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی و تقارن آن با این نشست، اظهار امیدواری کرد تا با الهام از سجایای آن بزرگوار بتوانیم روحیه صبر و تحمل را تقویت كرده و با همکاری و همدلی، موجبات ارتقا دامپزشکی استان را فراهم سازیم. وی در بخشی از سخنانش پیشنهاد ایجاد نسخ الکترونیکی برای تنظیم روابط وحل مشکلات عنوان شده توسط همکاران داروخانه دار و کلینیسین را ارائه داد و از حاضرین خواست تا پیشنهادهای خود را جهت بهبود انجام امور در حوزه های مختلف ارائه دهند.

در این نشست صمیمی نمایندگان انجمن های صنفی فعال در حوزه دامپزشکی به بیان مشكلات عمده صنف خود پرداخته و خواستار همكاری و اتخاذ تدابیری جهت رفع آنها شدند.

در پایان مقرر شد برای اجرایی شدن پیشنهادهای ارائه شده در نشست هم اندیشی، مکاتبات لازم  از طرف انجمن های صنفی با نظام دامپزشكی استان صورت پذیرد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
3
افرين به رييس خوشفكر و فعال نظام دامپزشكي مازندران ، مثل همونوقت كه در اداره كل بود كاش سازمان دامپزشكي چند نَفَر مثل ايشان داشت در سطح كلان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
پیشنهاد می کنم نامه ای عاشقانه به جناب دکتر روحانی رییس جمهور محترم ایران بفرستید تا در آینده نزدیک مشکلات صنف ما را بصورت ریشه ای حل کند.

درود بر دکتر روحانی
نظر شما
ادامه