کد خبر: ۴۹۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه اظهار داشت: متصدی یک واحد داروخانه دامپزشکی در این شهرستان به دلیل عرضه داروی تاریخ گذشته و غیر مجاز به پرداخت جریمه نقدی نه میلیون ریالی در حق صندوق دادگستری محکوم شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه، «دکتر محمد سلیمانی پور» رئیس شبکه در تشریح جزییات این خبر گفت: طی بازرسی های کارشناسان این شبکه از داروخانه های دامپزشکی سطح شهرستان، یک داروخانه که اقدام به عرضه داروهای تاریخ گذشته و غیر مجاز می نمود شناسایی گردید.

وی افزود: متعاقب این امر داروهای مذکور ضبط و به ستاد مبارزه با قاچاق تحویل داده شد.

دکتر سلیمانی پور تصریح نمود: در راستای برخورد قانونی با عرضه هرگونه داروی تاریخ گذشته و غیر مجاز دامپزشکی، پرونده فرد خاطی به منظور رسیدگی به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارجاع و پس از طی مراحل قانونی، بررسی‌های تکمیلی و احراز تخلف صورت گرفته، متخلف از سوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان به پرداخت جریمه نقدی 9 میلیون ریالی در حق صندوق دادگستری محکوم گردید.

وی افزود: مطابق دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور، داروهای دامپزشکی در تمامی مراحل تولید، توزیع، عرضه و مصرف، دارای گردش کاری مشخصی می باشد که تمامی شرکت های تولید و توزیع دارو، متصدیان داروخانه ها و مصرف کنندگان مکلف به رعایت آن می باشند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه با اشاره به اهمیت و نقش دارو، واکسن های دامی، سموم و مواد بیولوژیک در بهداشت و سلامت دام، اقتصاد صنعت دامپروری و به تبع آن بهداشت عمومی و سلامت جامعه خاطر نشان کرد: تولید، نگهداری، عرضه و... محموله های خارج از ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی کشور تخلف محسوب می گردد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می پذیرد .

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آلزایمر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
2
خدا شفا
با این شرایط بد اقتصادی و نابودی تدریجی کشور و از پاشیده شدن اقتصاد مردم و اوج گرانی و نبود شدید دارو اینا به دنبال چی هستن اگه واقعا راست میگن از راس هرم داروی شروع به اصلاح کنن که هزاران دارو دست دلال ها نره و توزیع توسط دلال صورت نگیره. میان گیر میدن به ته چرخه توزیع. بگو زورمون به اونا نمیرسه و حریفشان نمیشیم که صد البته نخواهید شد کاسه کوزه رو سر داروخانه خالی میکنیم که دیوارش از همه اونا دیگه کوتاه تره و مثلا ماهم بگیم کاری کردیم و این باند مخوم و مافیایی رو با ۹۰۰ هزار تومان دیدی که تنبیه کردیم. افرین و صد ماشاله به شما مردان بزرگ و صد شرف به وجدان کاری و شم دقیق بازدید تان دست مریزاد که خیلی دقیق رصد فرمودید
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
1
تقریبا ۵۰ درصد داروخانه ها داروی تاریخ گذشته دارند.
ی سری از دامپزشکان کلینیسین اصلا کارشون همینه گرفتن داروی تاریخ گذشته ارزان و فروش با قیمت مناسب نسبت به تاریخ دار به دامدار و مرغ دار
ی سری شرکت ی سری لوازم تاریخ گذشته دارند و میفروشند.
از ریشه کار خرابه!!!!
نظر شما
ادامه