کد خبر: ۴۹۴۲۲

«عابد تمدنی» در تنگستان نما نوشت:

در یکی از محله های شهر اهرم یک کودک 5 ساله در حال بازی بود که یک سگ بدون صاحب به این کودک حمله ور می شود و بدن این کودک معصوم گاز می گیرد و جای دندان سگ به یادگار در بدن این کودک می ماند که اگر جان این کودک از دست می رفت چه کسی پاسخگو بود.

باید سگهای بدون صاحب به فرزندان یکی از مسئولین حمله کند تا بفهمند جای دندان سگ چه شکلی است که متاسفانه این کار انجام نمی شود.

وقتی مسئولین بیخیال باشند می شود اینکه طعم گوشت تن کودک 5 ساله اهرمی زیر دندان تیز سگ های ولگرد در شهر اهرم به مذاق جناب سگ خوش آید و آقای مسئول ککش هم نگزد که چه اتفاقی برای این کودک معصوم افتاده است.

مسئولینی که خودشان را به خواب زدند باید این بلا باید سر فرزند خودشان هم بیاید که بفهمد پدر و مادر این کودک چه می کشند.

این کودک 5 ساله موقعی که خبرنگار ما با پدر این کودک صحبت می کرد یک دفعه گفت عمو سگی که من را گاز گرفت سفید و قهواه ایی بود که دلم براش سوخت نمی دانست در کجا زندگی می کند که جان کودکان براشون مهم نیست.

انگار نه انگار که همین دیروز بود سایت تنگستان نما در چند خبر متوالی و پشت سر هم معزل سگ های ولگرد و اهمیت جمع آوری آنها و به طور اخص نجات جان اهالی اهرم از حیث وجود سگهای ولگرد و خطر حمله این سگ ها که بارها و بارها اتفاق افتاد و تذکر داده شد را به گوش مسیولین رساند و انگار نه انگار که جان انسان در میان است و اما و اگرهایی که سر از بی تدبیری مسیولینی در می آورد که به نظر می رسد جان انسانها برایشان ارزشی ندارد.

توقع مردم اهرم بی و چون و چرا جمع آوری این سگهای ولگرد است چرا مسئولین اهمیت نمی دهند؟ چرا هر بار و بنا به هر دلیل پاسکاری می کنند و نشست فوق العاده ای برای این معضل اجتماعی گرفته نمی شود تا شرش از جان کودکان یا بهتر بگوییم جان انسانهای ساکن در اهرم برکنده شود.

آیا باید یک سگ جان کودکی را بگیرد یا تن نازنین کودک معصوم زیر دندانهای سگ های ولگرد تیکه و پاره شود تا آقایان مسئول به خود بیایند که صد البته قربانیان این حوادث مانده اند شکایت خود را به کجا داد بزنند.

از آقایان محیط زیست، شهردار عزیز، شورای محترم شهر، ریاست شبکه درمان شهرستان و در راس آقای فرماندار خواهش می کنم پای جان انسانها در میان است کاری کنید تا کودکی از بین نرفته است.


 
نظر شما
ادامه