کد خبر: ۴۹۵۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهار داشت: با تمام مشکلات موجود، همت خویش را به کار بسته ایم تا خدمت رسانی به عموم مردم و بهره برداران مرتبط با دامپزشکی به نحو شایسته انجام گیرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل با همراهی «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع با حضور در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با «دکتر نعمت اله اکبری» رئیس و «دکتر سیروس نیک اقبالی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و بر سر موضوعات گوناگون حوزه دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ابتدا دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان، گزارشی پیرامون عملکرد دامپزشکی در حوزه بهداشت و سلامت جامعه در سالیان اخیر ارائه نمود.

وی اذعان داشت: با توجه به تنوع و وسعت کاری وظایف دامپزشکی در سطح جامعه، کمبود نیروی انسانی یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم و تصریح نمود: با تمام مشکلات موجود، همت خویش را به کار بسته ایم تا خدمت رسانی به عموم مردم و بهره برداران مرتبط با دامپزشکی  به نحو شایسته انجام گیرد.

دکتر موحدی در مبحثی دیگر مشکلات مربوط به کمبود فضای فیزیکی و فرسودگی ساختمان اداره کل دامپزشکی استان و برخی شبکه های دامپزشکی شهرستان ها را مطرح نمود.

در ادامه دکتر اکبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، با بیان جملاتی به وظایف خطیر دامپزشکی در زمینه ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت جامعه پرداخت و از عملکرد دامپزشکی استان در حوزه پیشگیری و کنترل انواع  بیماری های واگیردار دام و مشترک بین انسان و دام و همچنین تلاش های شبانه روزی در راستای تولید تاعرضه فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی و... تشکر و قدردانی نمود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
تا موقعی که سازمان دامپزشکی در وزارت جهادکشاورزی است بعید است که بتواند مشکلات پرسنلی و اعتباری خود را برطرف سازد.
نیروی قراردادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
تو رو خدا به دادمون برسید و تکلیف نیروهای قراردادی رو مشخص کنید چندین ساله که پا در هواییم و شرمنده خانواده
نظر شما
ادامه