کد خبر: ۴۹۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مامورین اداره کل دامپزشکی در برخورد با متخلفان، قدرت لازم را ندارند و به همین دلیل به مساعدت نیروی انتظامی نیاز داریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تبریزمن، «دکتر امیرحسین بهداد» با اشاره به انتشار تصاویری از ذبح و فروش بوقلمون در حاشیه خیابانی در شهرک مرزداران تبریز اظهار داشت: به محض رویت این تصاویر، اکیپی را برای بررسی موضوع فرستاده‌ایم. انتظار داریم مردم در صورت مشاهده این قبیل تخلفات، بلافاصله دامپزشکی را در جریان امر قرار دهند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تمام تلاش‌ها، بدلیل کمبود نیرو و گستردگی محدوده کار ممکن است برخی از تخلفات از چشم ماموران دامپزشکی پنهان بماند. بنابراین انتظار داریم مردم در صورت مواجهه با چنین تخلفاتی، بلافاصله موضوع را به شماره ۱۵۱۲ گزارش دهند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ماموران دامپزشکی در برخورد با متخلفان قدرت لازم را ندارند، خاطرنشان کرد: مشابه چنین اتفاقی در منطقه ایده‌لو نیز رخ داده بود، وقتی مامورین دامپزشکی برای جمع‌آوری و برخورد با متخلفان وارد منطقه شدند، عده‌ای با احاطه ماشین، اجازه برخورد ماموران با متخلفان را نداده و متخلفان را فراری دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران دامپزشکی قدرتی برای برخورد انتظامی ندارند، خواستار مساعدت نیروی انتظامی در برخورد با این قبیل متخلفان شد.

بهداد، در پایان سخنانش مجددا از شهروندان خواست از خرید ذبح خیابانی و غیربهداشتی پرهیز نموده و در صورت مواجهه با چنین تخلفاتی سریعا آن را به دامپزشکی استان گزارش دهند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
3
بلی بخصوص که در گیری با مرغ فروش و قصاب نه تنها هیچگونه حمایتی نمی شود بلکه از طرف برخی باصطلاح همکار مورد شماتت قرار میگیرد ......................... اداره کل دامپزشکی برود از نیروی انتظامی یاد بگیرد
90
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
2
دقیقا نیروی انتظامی و شهرداری همکاری لازم در خصوص جلوگیری از عرضه مرغ زنده رو نمیکنن متاسفانه متاسفانه متاسفانه ....
نظر شما
ادامه