کد خبر: ۴۹۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی از تشکیل کارگروهی متشکل از سه دستگاه جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت و معدن برای نظارت جدی بر قیمت عرضه مرغ در این استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سعید فرخی» روز شنبه در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصول و اعیاد مختلف نیاز مردم برای مصرف شکر بیشتر است، باید کارخانجات بسته بندی شکر را وارد بازار کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی بیان کرد: هماهنگی لازم برای نحوه و چگونگی توزیع محصولات مصرفی مانند شکر باید در این کارگروه انجام شود.

فرخی بیان کرد: هنگامی که اخلال در عرضه به وجود آید اعتماد مردم سلب می شود. به همین دلیل باید این اعتماد را در مردم ایجاد کنیم و بایستی با ایجاد نظم در توزیع مناسب مواد غذایی مصرفی و اقلام اساسی این اطمینان برای مردم حاصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: باید اطلاعات دقیقی از روند مصرف شکر در سال های گذشته نیز تهیه شود تا بتوان برای عرضه این محصول بدون کمبود برنامه ریزی کرد.

وی اظهار کرد: کمیته ای ذیل این کارگروه باید با مشارکت جهاد کشاورزی استان، دامپزشکی استان و نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به منظور نظارت و بررسی درج قیمت مرغ در بسته بندی آن تشکیل شود.

«محمد رضا حاجی پور»، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این نشست اظهار کرد: مردم بایستی در صورت مواجه شدن با کمبود محصولاتی از قبیل روغن این موضوعات را به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اعلام کنند.

وی گفت: چنانچه عرضه شکر بالاتر از قیمت ۳۵۰۰ تومان انجام شود خلاف قانون است و در برابر این اقدام هیچ اغماضی وجود ندارد و پرونده فرد متخلف به تعزیرات ارسال می شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
4
من كه اخرش نفهميدم نظارت بر قيمت مرغ چه ربطي به دامپزشكي داره،اينطور پيش بره احتمالا نظارت بر قيمت شكر هم به دامپزشكي واگذار ميشه
نظر شما
ادامه