کد خبر: ۴۹۶۴۰
 

انتشار گسترده تصاویری از ساخته شدن صندل با پوست مار برای لباس عید فطر عمران خان (نخست وزیر پاکستان) واکنش‌های بسیاری را در پی داشت ولی سازمان حیات وحش پاکستان این کفاش را دستگیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، سازمان حیات وحش پاکستان کفاشی را که مشغول ساختن یک صندل از پوست مار برای عمران خان بود دستگیر کردند.

این فرد مدعی شده است: پوست مار از آمریکا توسط یکی از نزدیکان نخست وزیر پاکستان برای او فرستاده شده تا صندلی از آن تهیه شود و عمران خان آن را در روز عید فطر استفاده کند.

مسئولین سازمان حیات وحش پاکستان می‌گویند: ادعاهای این فرد غیر قابل قبول است زیرا اگر پوست مار از آمریکا فرستاده شده باشد باید مشخص شود که از کدام فرودگاه وارد کشور شده چه کسی آن را آورده و چرا مسئولین فرودگاه نتوانسته‌اند آن را شناسایی کنند .

در گزارش این سازمان آمده است: احتمال این که کفاش مورد نظر صرفا برای شهرت چنین حرف‌هایی را زده باشد نیز وجود دارد .

در حال حاضر مسئولین سازمان حیات وحش پاکستان در حال بررسی و آزمایش جنس صندل‌ها هستند تا مشخص شود که از پوست مار تهیه شده است و در صورت تائید نوع و گونه این مار نیز مشخص شود.

سازمان حیات وحش پاکستان به جرم استفاده غیرقانونی از پوست حیوانات مغازه فرد مذکور را بسته و او را بازداشت کرده است.

این در حالی است که از روز گذشته تصاویر مربوط به ساخته شدن یک صندل از جنس پوست مار برای نخست وزیر پاکستان به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

 
 
نظر شما
ادامه