کد خبر: ۴۹۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

قاچاقچیان 25 کیلوگرم هروئین را در داخل کپسول گاز یک دستگاه خودروی سواری سمند جاسازی کرده بودند که با هوشیاری ماموران گمرک رازی و به کمک سگ‌های مواد یاب کشف و ضبط شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی گمرک، قاچاقچیان قصد داشتند با این شگرد ماهرانه این مقدار هروئین را از مرز رازی خارج و از طریق ترکیه به کشور‌های اروپایی منتقل کنند که هوشیاری ماموران گمرک و انجام کنترل‌های دقیق با استفاده از سگ‌های مواد یاب اقدامات قاچاقچیان را ناکام گذاشت؛ بنابراین گزارش؛ کشف و شناسایی انواع مواد مخدر با هوشیاری و کنترل دقیق ماموران گمرک به کمک دستگاه‌های کنترلی پیشرفته از جمله ایکس ری و سگ‌های مواد یاب در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی یافته و ماموران گمرک در سال گذشته موفق به کشف و ضبط ۱۴۸ تن انواع مواد مخدر سنتی، صنعتی و انواع پیش ساز‌های مواد مخدر شدند.

گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با انواع قاچاق در دنیا کسب کند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
2
دم این سگ‌ها گرم. امیدواریم روزی هم برسه که بشود سگ‌ها رو برای شناسایی اختلاس‌گران و دزدان اموال و سرمایه‌های مردم و کشور قبل از ارتکاب جرم آموزش داد تا دیگر به راحتی آب خوردن اختلاس و دزدی‌های نجومی اتفاق نیفته، آمین!
نظر شما
ادامه