کد خبر: ۴۹۶۵۸

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، مجلس در رابطه با تلف‌شدن تعداد زیادی قوچ و میش‌ در پارک ملی گلستان، گفت: علت مرگ این حیوانات در حال بررسی است و در ماه‌های اخیر هیچگونه تلفات غیر طبیعی و جدیدی در زیستگاه‌های دیگر مشاهده نشده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «نورمحمد تربتی نژاد» در خصوص هشدار دامپزشکی گلستان درباره احتمال شیوع تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، گفت: اداره کل دامپزشکی، مسئول بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی‌ها است و تمامی هشدار‌های کارشناسی شده و بر اساس مشاهده علائم مختلف بوده و باید به آن توجه شود.

مردم به هشدار‌های دامپزشکی درباره احتمال وقوع تب کریمه کنگو توجه کنند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: از دامداران و افراد مرتبط با نگهداری و کشتار دام می‌خواهیم با دقت و حساسیت بیشتری نکات بهداشتی را رعایت کنند.

علت تلف شدن قوچ و میش‌های پارک ملی گلستان در دست بررسی است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با تلف شدن قوچ و میش‌های پارک ملی گلستان تصریح کرد: علت مرگ این حیوانات در حال بررسی است، در ماه‌های اخیر هیچگونه تلفات غیر طبیعی و جدیدی در زیستگاه‌های دیگر مشاهده نشده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات و راهکار‌های پیشگیرانه توسط ادارات کل دامپزشکی استان‌های گلستان و سازمان محیط زیست در حال انجام است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه