کد خبر: ۴۹۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات هادی رضوی و دیگر متهمان بانک سرمایه به ریاست قاضی مسعودی مقام و به صورت علنی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از جماران، در بخشی از این جلسه «قهرمانی» نماینده دادستان درباره ضمانت‌نامه از متهم رضوی پرسید: چرا شرکت پشتیبانی امور دام کالای اساسی کشور را به شما با چک داده است؟ عمدتا پیش‌پرداخت است، اما بدون هیچ پرداختی آقای رضوی ۲۷ و نیم میلیارد تومان گوشت می‌گیرد و در بازار می‌فروشد.

وی ادامه داد: گوشت کالای اساسی است و کالای مهم را نباید به دست هر کسی بدهند؛ این کالای سریع الفساد به یک جوان بی‌تجربه و بی‌پول داده شده است.

متهم پاسخ داد: شرکت پشتیبانی دام به هر کسی با ضمانت نامه می‌دهد.

قاضی مسعودی مقام گفت: قطعا ما برویم، به ما نمی‌دهند!

متهم گفت: با وثیقه ملکی و ضمانت‌نامه بانکی می‌دهند.

نماینده دادستانی گفت: شرکت پشتیبانی دام خلا‌هایی دارد چرا که تیم آقای فرزان امامی هم از آنجا گوشت گرفته‌اند.

وی گفت: از سویی شرکت پشتیبانی دام این میزان گوشت با ضمانت‌نامه انجام تعهد داده است که با ضمانت‌نامه تعهد پرداخت فرق دارد، چرا شرکت پشتیبانی امور دام به اندازه ۱۰۰ درصد قرارداد گوشت داده در حالی که باید به اندازه ۱۵ درصد قرارداد این کار را انجام می‌داد؛ چطور شرکت پشتیبانی دام این گونه عمل کرده است؟

نماینده دادستان گفت: متهم رضوی گوشت را می‌گیرد و می‌فروشد، اما پول آن را نمی‌دهد چک را پاس نمی‌کند که ما توقیف کردیم تا ابهامات برطرف شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرآوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
1
دادستانی محترم به تخلفات شرکت پشتیبانی دام در خصوص واردات گوشت و نهاده های دامی ورود کند.خیلی خبرا اونجاست. ...........................
نظر شما
ادامه