کد خبر: ۴۹۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

«نیل آیری» ماهیگیر 43 ساله کانادایی است، اخیرا لاشه موجود عجیب و ناشناخته ای را درحالیکه در دستانش بود طی تصاویری در رسانه های مختلف منتشر نمود.

دریاها و اقیانوس ها که محل زندگی تعداد زیادی از موجودات دریایی با ابعاد بزرگ و کوچک است، هنوز ناشناخته مانده اند و این درحالی است که محققان متعددی در این زمینه فعالیت دارند و این نشانه ای از گستردگی آب ها و اقیانوس ها می باشد.

در این میان می توان به حیوانات و موجودات ناشناخته و عجیبی اشاره نمود که هر چند مدت یکبار معرفی می شوند که می توانند منجر به شوکه شدن و وحشت هر یک از ما شود. برای مثال اخیرا تصاویر عجیب و وحشتناکی توسط یک ماهیگیر در رسانه های مختلف منتشر شد که با حواشی متعددی روبرو شود.

نیل آیری اخیرا لاشه موجود عجیب و ناشناخته ای را در طی تصاویری در رسانه های مختلف منتشر نمود که این حیوان عجیب و ناشناخته از قرار معلوم تاکنون کشف نشده است و اما قسمت جلویی بدن آن به یک تمساح شباهت دارد و مابقی بدن آن بسیار وحشتناک و هولناک بود.

وی این گونه اعلام کرد که به دلیل شغل خود که ماهیگیری است با بسیاری از حیوانات موجود در منطقه ای که این لاشه عجیب را خارج کرده است، آشنا می باشد. اما این موجود بسیار خاص و عجیب بوده و هنوز نام آن مشخص نشده است!

 

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
موزه تاریخ طبیعی آستان قدس ی سری بزنین....موجود کاملش هست با چهره ای شبیه انسان
نظر شما
ادامه