کد خبر: ۴۹۷۷۸


بر اساس پیگیری‌های انجام شده و بازدید به عمل آمده از رستوران‌ها توسط واحد نظارت بر بهداشت عمومی شهرستان ری ، متصدی متخلف یک باب رستوران تالار به یک سال حبس محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر رستگار» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده و بازدید به عمل آمده از رستوران‌ها توسط واحد نظارت بر بهداشت عمومی شهرستان ری، متصدی متخلف یک باب رستوران تالار به یک سال حبس محکوم شد.

وی افزود: این فرد متخلف بهداشتی، بر اساس ماده 688 و بند پ ماده 23 و 30 قانون مجازات اسلامی و اقدام در جهت تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی شده بود، به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری  خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآیند توزیع و عرضه‌ی فرآورده‌های خام دامی از وظایف سازمان دامپزشکی است و این اداره تمام قد از حقوق مصرف کنندگان حمایت میکند.

دکتر رستگار با اشاره به این که قبلاً هم موارد مشابهی از این احکام در خصوص متخلفین داشته‌ایم، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرنوع موارد غیربهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن چهار رقمی 1512 و یا شماره 33741334 اطلاع رسانی کنند.



نظر شما
ادامه