کد خبر: ۴۹۸۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: در هیچ وزارتخانه‌ای نمایندگی ولی فقیه وجود ندارد و این امر تنها منحصر به وزارت جهاد کشاورزی است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «حجت‌الاسلام تقوی» در ارتباط با دلایل ادغام جهاد سازندگی در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: با یک مصوبه مجلس شورای اسلامی همه مسئولیت‌های جهاد سازندگی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد؛ زمانی که حضرت امام، جهاد سازندگی را تشکیل دادند، در آنجا نماینده گذاشتند که نماینده امام در شورای اصلی جهاد سازندگی فرد اصلی بود که بر همه امور نظارت داشت و در واقع نماینده اصلی امام در وزارت جهاد سازندگی به حساب می‌آمد .

وی افزود: شهید بهشتی پیشنهاد اولیه جهادسازندگی را به امام داد تا در نقاط محروم مشکلات مردم حل شود و انقلاب به حل مسائل مردم این مناطق پرداخت .

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: بعد از این که این نهاد مردمی به وزارتخانه تبدیل شد، حضور نماینده امام کمرنگ و بعد از ادغام با وزارت جهاد کشاورزی این نماینده دیگر در تصمیم‌گیری‌ها در بودجه، عزل و نصب و بازرسی هیچ نقشی ندارد .

حجت‌الاسلام تقوی در ارتباط با مسئولیت‌های اجرایی نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: ما در ارتباط با حلیت مواد غذایی مسئولیت اجرایی داریم و تا نماینده ما اجازه ندهد محصولات پروتئینی به بازار عرضه نخواهد شد .

وی با اشاره به این که بخشی از گوشت مورد نیاز از خارج از کشور تامین می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایندگان  وظیفه دارند که قبل از واردات کشور قرمز از هر کشوری نظارت شرعی دارند و حاکمیت موظف است از ورود اغذیه حرام، اعم از مأکولات و مشروبات به بازار جلوگیری کند و در واقع یکی از راه‌های جلوگیری ما هستیم و در تمام کشتارگاه‌های داخلی و خارجی نظارت داریم  .

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین ترابی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
بس که این وزارت خانه و سازمان دامپزشکی ........... هستن یک نمونه اش هر کی .............. میره با شعبه دانشگاه آزاد روستایی ........ میکنه و یک دانشکده دامپزشکی که مدرک دکترای ........... هم میده راه میندازه و بچه های مردم هم بعشق مدرک دکترا عمرشونو حرام کرده و به افسردگی و خودکشی میرسن بعد از ۷-۸-۱۰ سال!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
ولی در وزارت های علوم و بهداشت هم دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری حضور دارند!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
ضمن عرض سلام خدمت نماينده محترم ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي به اطلاع ايشان مي رساند كه بحث ذبح حلال در داخل وخارج از كشور نياز به توجه وانتخاب ذابحين معتقد و حداقل نماز خوان مي باشد تا امر ذبح شرعي بطور صحيح عملي شود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
آیا پیامبر اسلام ص و معصومین ع و مراجع محترم تقلید هم همیشه از گوشتی تناول می کنند که روحانیان محترم بر ذبح آن نظارت کرده باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
حسنه نباشید
نظر شما
ادامه