کد خبر: ۴۹۸۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
پیام رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» در بخشی از این پیام آورده است: تلاش‌های دیپلماسی سازمان دامپزشکی کشور در آستانه ایام نزدیک به هفته جهاد کشاورزی اتفاق مبارکی را در عرصه بین‌المللی رقم زد ...

حکیم مهر: رییس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی پیام تبریکی را صادر کرد که در آن ضمن یادکرد از سنگرسازان بی سنگر، شهدا و ایثارگران مجموعه وزارت جهادکشاورزی، دستاوردهای مهم بخش‌کشاورزی از جمله در حوزه دامپزشکی طی یک سال گذشته (از هفته جهاد کشاورزی سال 97 تا هفته جهاد کشاورزی سال 98 ) را به تمام فعالان بخش کشاورزی تبریک گفت.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس این سازمان، امروز با صدور پیام تبریکی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یاد و مقام جهادگران بخش کشاورزی را گرامی داشت. متن پیام وی خطاب به جامعه کشاورزی به شرح ذیل است:

«با گرامیداشت یاد سنگرسازان بی‌سنگر، شهدا و ایثارگران جهادکشاورزی و یاد بنیانگذار نهاد انقلابی جهادسازندگی، حضرت امام خمینی (ره)، پروردگار یکتا را جهت همه‌ الطاف کریمانه شاکرم؛ به خصوص برای سالی که گذشت و در آن با وجود قرار گرفتن در جبهه جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اما شاهد رشد قابل توجهی در فعالیت‌ها، خدمات و تولیدات بالای محصولات در همه‌ زیر بخش‌های کشاورزی که ماحصل آن بهبود اقتصاد کشاورزان و جامعه اسلامی و افزایش سطح اشتغال مستقیم و غیرمستقیم است، بوده‌ایم.

به خصوص در دستاوردهای بهداشتی جامعه و مساعد نگاه‌داشتن بستر امن برای تولید حجم گسترده‌ای از تولیدات دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل و کرم ابریشم که در سایه حمایت‌های وزیر محترم جهاد کشاورزی و همکاری و تلاش شبانه‌روزی سربازان حوزه دامپزشکی در بخش‌های خصوصی و دولتی حاصل شد.

کما اینکه تلاشهای دیپلماسی سازمان دامپزشکی کشور در آستانه ایام نزدیک به هفته جهاد کشاورزی اتفاق مبارکی را در عرصه بین المللی رقم زد و آن انتخاب نماینده جمهوری اسلامی ایران به مقام دبیرکلی منطقه آسیا، اقیانوسیه و خاور دور سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) بود که به یُمن دستاوردهای این سازمان در حوزه پیشگیری از شیوع بحران آنفلوآنزا و سایر اقدامات انجام شده، افتخار آن نصیب کل بخش کشاورزی شد.

بدون تردید این توفیقات میسر نمی‌گشت جز با زحمات و همراهی خالصانه دامپزشکان عزیزی که همانا سربازان و جهادگران واقعی عرصه اقتصاد مقاومتی و سازندگی در کنار مجموعه و پرسنل و کارشناسان خدوم جهاد کشاورزی هستند؛ لذا با عرض‌ شادباش هفته جهادکشاورزی به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی به‌ویژه همکاران عزیزم در مجموعه سازمان دامپزشکی کشور و ادارات تابعه اعم از ادارات کل دامپزشکی استانها و شبکه دامپزشکی، از خداوند منان توفیق ادامه خدمت صادقانه به این قشر مخلص را مسئلت دارم.

پایان سخن آنکه آنان که خدمت مردمان می‌کنند، به‌یقین اجرشان چنان عظیم است که خلق را توان ادای آن نیست؛ از همین روی حساب ایشان با خالق کریم است و بس.»

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
3
با سلام
ریاست محترم سازمان دامپزشکی
چرا تا به حال جهت پرداخت حق تسری که حق مسلم دامپزشکی است اقدام ننموده اید.این حق پایمال شده به گردن شما ووزیر جهاد می باشد. .....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ما که شکایت کردیم و سازمان محکوم شده ولی تا امروز در مقابل اجرای احکام دادگاه هم بهانه می آورند.
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
1
0
جا دارد از زحمات ریاست محترم سازمان در این سال هایی که با تحریمهای ظالمانه هر روز عرصه را بر تولید کنندگان تنگ می کنند و اگر حمایت ها و پیگیری های جناب دکتر رفیعی پور و مدیران کل دفاتر و استانه نبود امروز مشکلات شدید کمبو و رانت در دارو و اکسن ومواد اولیه خوراک دام باعث ورشکستگی بهر ه برداران دام و طیور کشور می شد را به ایشان تبریک و خسته نباشید بگوییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مگر تامین خوراک دام ربطی به ما دارد؟
......................
نظر شما
ادامه