کد خبر: ۴۹۸۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

نشست تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان املش با حضور فرماندار، مدیرکل دامپزشکی استان گیلان در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری املش، «یونس محمودی» فرماندار شهرستان املش در ابتدای این نشست با اشاره به جایگاه مهم عرصه های دامی و دامپروری در سطح شهرستان املش گفت: یکی از مهم ترین مسائل در این عرصه خطیر، موضوع دامپزشکی و توجه به سلامت دام و طیور است که این مسئله نه تنها از نظر اقتصادی برای دامداران حائز اهمیت است بلکه از نظر بهداشت و سلامت غذایی و کنترل بیماری های مشترک میان انسان و حیوان بسیار حساس و دقیق و غیرقابل انکار است.

فرماندار املش از دامپزشکی به عنوان حرفه‌ای ارزشمند که با سلامت مردم سروکار دارد یاد کرد و افزود : فعالیت های دامپزشکی آن قدر اهمیت دارد که بدون توجه ویژه و جدی به این بخش ، اجرای بسیاری از سیاستهای بهداشتی در کشور دشوار خواهد شد.

یونس محمودی با اشاره به اهمیت دامپزشکی در عرصه های سلامت اجتماعی و توسعه اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی و دامداری افزود : جایگاه و اهمیت گستره خدمات دامپزشکان در حوزه های اقتصاد ملی از یک سو و بهداشت همگانی از دیگر سو ، به روشنی نقش این عزیزان را در تعالی و پیشرفت کشور آشکار می سازد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با قدردانی از خدمات و تلاشهای دامپزشکان خدوم و کارکنان شبکه دامپزشکی املش گفت: مدیریت خوب و مدبرانه دکتر پیکار در مدت فعالیتش در اداره دامپزشکی شهرستان املش شایسته قدردانی و تجلیل است.

وی همچنین در پایان ابزار امیدواری کرد «دکتر میلاد فلاح دوست» در سمت سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان املش منشاء خدمات نیکو باشد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین غلامی
|
United States of America
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
2
0
تبریک به برادر عزیز جناب آقای دکتر فلاح دوست
پیروز و موفق باشی رفیق
منتظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
3
0
تبریک به دکتر و همکلاسی عزیز
نظر شما
ادامه