کد خبر: ۴۹۸۶۷

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال مرغداران و دامداران این شهرستان، یک واحد مرکز درمانی و مایه کوبی در شهرستان انار راه اندازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «کامران شفائی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال مرغداران و دامداران  این شهرستان، یک واحد مرکز درمانی و مایه کوبی در شهرستان انار راه اندازی شد تا بتواند خدمات درمانی مربوط به امور دام و طیور در منطقه را به نحو مطلوب به دامداران ارائه کنند.

وی گفت: یکی از وظایف حساس، مهم و خطیر دامپزشکی، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام  است که افتتاح این مرکز می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند. با راه اندازی این مرکز از تردد غیر ضروری دامداران و مرغداران  شهرستان انار به شهرستان‌های مجاور جهت امور درمانی و دریافت واکسن جلوگیری بعمل آمده و بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در خصوص تأمین واکسن‌های مورد نیاز دام و طیور و انجام واکسیناسیون و امور درمانی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر یک واحد داروخانه دامپزشکی و یک واحد مرکز درمانی و مایه کوبی آماده خدمت رسانی به مرغداران و دامداران است.

 
نظر شما
ادامه