کد خبر: ۴۹۸۸۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

«مهدی بذرافکن» در خبرآنلاین نوشت:

اسب حیوان نجیبی است. سگ هم حیوان باوفایی است. همانطور که گاو هم حیوان مفیدی است و البته که الاغ هم حیوان زحمت کشی است.

از میان حیوانات ذکر شده ماجرای سگ ها متفاوت است. می گویند سگ ها با وجود باوفایی اما نه نجابت اسب را دارند - به شخصه معتقدم حیوان هایی چنین باوفا نجیب هم هستند - نه مثل گاو مفیدند و نه چون الاغ زحمت کش؛ در نتیجه باید یا کشته شوند یا عقیم تا نسلشان برچیده شود یا این که کمتر شود!

حالا اما ماجرایی جدید به معضل سگ ها اضافه شده که بسیار دردناک است. پس از مدتی که به کمک فضای مجازی و انسان های مهربان حمایت از حیوانات و خصوصا سگ های ولگرد در دستور کار قرار گرفت حالا عده ای این فرصت را به تهدید تبدیل کرده اند و به راحتی پول های خوبی به جیب می زنند.

در حالی که فضای مجازی کمک کرده تا انسان هایی مهربان بدون هیچ چشم داشتی به یاری حیوانات بی پناه بشتابند، حالا این فاز مثبت توسط عده ای به فاز منفی تبدیل شده و جولانگاه افراد سودجو شده است.

نحوه کارشان بدین شکل است که پیجی در اینستاگرام می سازند و نامش را «حمایت از حیوانات» می نهند. آنها ابتدا با غذارسانی به چند سگ و گربه فالوورهای خوبی جذب می کنند و پس از رسیدن فالوورهایشان به مقدار قابل قبول، شماره کارت اعلام می کنند تا ملت از همه جا بی خبر پول به حسابشان واریز کنند غافل از این که تنها بخش کمی از این پول ها -آن هم به خاطر فیلم برداری و نمایش در اینستاگرام- صرف غذارسانی حیوانات می شود و بابقی به جیب حامی قلابی حیوانات می رود.

بعضی از این حامی نماها یا حامیان قلابی حیوانات، وقاحت را به بالاترین حد می رسانند. کار زشتشان این گونه است که سگ ها و گربه ها را می گیرند آنها را زخمی می کنند و با فیلم برداری از حیوانات زبان بسته زخمی و نمایش آن در پیج اینستاگرامشان ضمن بازی با احساسات مردم پول های خوب و بیشتری به جیب می زنند.

متاسفانه این افراد روز به روز در حال ازدیاد هستند و مردم باید با وسواس و دقت بیشتری حامیان واقعی حیوانات را شناسایی کنند.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
1
1
دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
1
1
دقیقا"
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
واقعا كه شرم اور است ،
چرا بايد سگها كشته شوند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
دقيقا همينطور هست و جالبهر اينكه از طرف دولت هم حمايت ميشوند و گاها تقدير نامه دريافت ميكنن و اما فقط و فقط كسانيكه در بطن اين فعاليت هستند متوجه اين حقه ها هستند، بسيااااااارند اينچنين افراد و بسيااااارند ساده لوحاني كه جيبهاي اينهارو پر ميكنن و ب حيوانات ظلم
محمدعلی دادپرور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
ممنون که با این پیام ها مردم را هوشیارتر میکنید
نظر شما
ادامه