کد خبر: ۴۹۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پیمانکار گوشت قرمز در تبریز به دلیل تخلف گرانفروشی به پرداخت ۱۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سیداحد یوزباشی» روز دوشنبه افزود: این پیمانکار در نابسامانی‌های اخیر در خصوص قیمت گوشت قرمز در کشور و به تبع آن در آذربایجان شرقی با سو استفاده از وضعیت موجود اقدام به تخلف گرانفروشی در عرضه گوشت قرمز در این شهر کرده بود.

وی اظهار داشت: کارشناسان تعزیرات حکومتی استان پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم در خصوص نحوه عرضه گوشت قرمز، به تخلف این پیمانکار پی بردند و پس از تشکیل پرونده تخلف، وی به پرداخت مبلغ مذکور در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به نبود ثبات در قیمت گوشت قرمز در بازار، یادآوری کرد: در پی بررسی‌های کارشناسان تلاش می‌شود در مرحله اول اقدام به یکسان سازی قیمت این فرآورده اساسی و مورد نیاز اقشار مختلف جامعه در سطح استان شود و در مرتبه بعدی برنامه میان مدت یا دراز مدت برای اصلاح فرآیند تولید، کشتار و عرضه محصولات دامی در بازار بوجود آید.

یوزباشی، عدم تأمین و تهیه دام توسط قصابان و انجام این امر توسط افراد خیلی محدود که هیچ هویت قانونی در حوزه تولید، تأمین و عرضه ندارند را از علل نابسامانی قیمت گوشت قرمز در بازار اعلام کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
0
موفق نشدن ازش بگیرن. ب م معاون اتحادیه ........ تبریز هست این فرد
نظر شما
ادامه