کد خبر: ۴۹۹۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از شناسایی و دستگیری دومین ضارب و کشتار توله خرس قهوه ای در سوادکوه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حسینعلی ابراهیمی» با بیان اینکه روز قبل یکی از ضاربان کشتار توله خرس قهوه ای در سوادکوه شناسایی و دستگیر شده بود گفت: ضارب دوم نیز امروز دستگیر و روانه زندان شده است.

ابراهیمی کارنامی گفت: علت تلف شدن توله خرس توسط دامپزشک در دست بررسی است و پس از اظهار نظر نهایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در خصوص پرتاب سنگ به توله خرس مصدوم توسط افراد خاطی را غیراخلاقی و غیرانسانی دانست و آن را محکوم کرد و ادامه داد: این رفتارهای زشت و ناشایست احساسات عموم مردم ودغدغه مندان محیط زیست را جریحه دارنمود و قطعاً این اداره کل تاحصول نتیجه با متخلفین برخورد و اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

ابراهیمی کارنامی ازدستگاه قضایی درخصوص همکاری مجدانه برای شناسایی متخلفین و صدور دستورات قضایی، تقدیرکرد و همچنین اقدام بانوی بزرگوار و دوستدار طبیعت که درفیلم های منتشر شده با تمام وجود از توله خرس مصدوم، حمایت می کند را شایسته تقدیر دانست و افزود: این رفتار انسانی با حیات وحش، نشان دهنده تحقق شعار ۸۰ میلیون محیط بان و احساس مسئولیت اقشارمختلف مردم نسبت به مسئله محیط زیست است.

این مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه افرادی با اقداماتی دور از شان اخلاقی و انسانی علیه حیوانات و زیستمندان انجام می دهند که قطعاٌ این پویش های مردمی درحفاظت ازمحیط زیست در آینده نه چندان دور جلوی این تعدی ها را خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در پایان با تاکید بر اینکه عده ای قصد سوء استفاده و زیر سئوال بردن همه تلاش های انجام شده در این در این خصوص دارند گفت: قطعاً مردم فهیم و عزیز با کسب اطلاعات صحیح از مراجع رسمی و مسئول، تلاش این افراد را ناکام خواهند گذاشت.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
زحمت ميكشن كه بررسي ميكنن، با وجود فيلم و ... واقعا لطف ميكنن بررسي ميكنن! ٥٠ ميليون شد جريمه براي ده نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Romania
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
باید همشون مثل همون توله خرس سنگسار بشن تا دیگه کسی ازین کارها نکنه
نمیدونم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
واقعا جای تاسف دارد
این ها انسان نیستند، حتی لقب حیوان هم نمیتوان به آنها داد زیرا حیوان ها هم اینگونه رفتار نمی کنند.
نظر شما
ادامه