کد خبر: ۴۹۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، گفت: از دولت می‌خواهم حقوق و مزایای پرسنل جهاد کشاورزی توجه ویژه‌ای داشته باشند و جهادگران با حقوق ناچیز نمی‌توانند موجب رشد این حوزه شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «بیت الله عبدالهی» در بخشی از سخنان خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: اشتغال در دامداری با سرمایه کمتر امکان پذیر است ولی دامداران کشور به ویژه دامداران سنتی از نظر سرمایه در گردش با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛ با تسهیلات 18 درصدی بانکی نمی‌توان سودی در این بخش به وجود آورد. برای اصلاح دام و مشکلات دامداری باید فکری اساسی شود.

وی یادآور شد: زمانی که کشور دارای 36 میلیون جمعیت بود، ایران دارای 130 میلیون رأس دام بود ولی امروز که نزدیک به 82 میلیون جمعیت داریم فقط 60 میلیون رأس دام در کشور وجود دارد. این آمار نشان میدهد که باید در سیاست های دامداری کشور تجدید نظر جدی کنیم.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
1
اقای نماینده دام مربوط به دامپزشکی می باشد جهاد کشاورزی درقبال دام کوچکترین کاری حاضر نیستند انجام دهند حتی تعداد را از واکسیناسیون دامپزشکی در می اورندفقط کارشان توزیع سبوس و علوفه است
نظر شما
ادامه