کد خبر: ۴۹۹۶۲

اذیت و آزار توله خرسی که از مادرش جدا شده بود توسط چند مرد محلی در رومانی خبرساز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اذیت و آزار یک توله خرس را توسط چند مرد بومی در منطقه‌ای در کشور رومانی به تصویر می‌کشد. این حیوان که از مادرش جدا شده بود توسط این چند نفر به دام افتاد. در ویدئوی منتشر شده این توله خرس در حالی که یکی از مردان گردن این حیوان را گرفته و در هوا آویزان نگه داشته است دیده می‌شود.

در این ویدئو یکی از دیگر از این افراد یک چوب را مرتباً به بدن این حیوان می‌زند. در حالی که این توله خرس مرتباً فریاد می‌زند و در وضعیت خطرناکی قرار گرفته و امکان خفه شدن آن وجود دارد این افراد ضمن خندیدن در حال تهیه عکس و ویدئو دیده می‌شوند.

پلیس محلی رومانی با انتشار این ویدئو اعلام کرد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کرده است. گفته می‌شود محل تهیه ویدئو «آگوستین» واقع در منطقه براسوف رومانی بوده است. در اطلاعیه‌ای که پلیس صادر کرده آمده است: " پس از انتشار یک ویدئو که چند مرد محلی در آگوستین براسوف را در حال اذیت و آزار یک توله خرس نشان می‌دهد پلیس یک پرونده جنایی برای این افراد باز کرد. این افراد محلی اقدام به شکنجه این توله خرس کردند که پس از دستگیری روانه دادگاه خواهند شد".

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این افراد باید دستگیر شوند، دست و پای آن‌ها بسته شود و سپس کتک بخورند".

گفتنی است؛ شکنجه و اذیت و آزار این توله خرس در رومانی در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز ویدئویی از شکنجه و اذیت و آزار یک گربه خانگی توسط یک مرد جوان انگلیسی خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده این مرد پس از نزدیک شدن گربه مانند یک توپ این حیوان را به هوا شوت کرد.


نظر شما
ادامه