کد خبر: ۴۹۹۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر کنترل حیوانات شهری شهرداری تهران گفت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران آمادگی خود را برای واگذاری سگ به دوستداران حیوانات اعلام می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «احمد مسجدجامعی» و «حسن خلیل آبادی» به صورت سرزده از نقاهتگاه سگ های بدون صاحب بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند زنده گیری و عقیم سازی سگ های پایتخت قرار گرفتند.

در این بازدید «حسن حیدری»، مدیر کنترل حیوانات شهری با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اقدامات خوبی در حوزه سگ صورت گرفته است، در تشریح روند زنده گیری گفت: در ابتدا سگ های بدون صاحب و فاقد قلاده در سطح مناطق جمع آوری و به نقاهتگاه منتقل می شوند. پس از انجام اقدامات کلینیکی و دامپزشکی که با حضور متخصص دامپزشک مستقر در مرکز انجام می شود، سگ ها وارد مرحله جراحی، عقیم سازی  و واکسیناسیون می شوند.

حیدری با تاکید بر این که سگ ها پس از عقیم شدن تا دو هفته آنتی بیوتیک دریافت می کنند، افزود: در مرحله بعد به سگ ها میکروچیپ، پلاک و قلاده نصب می شود و حیوانات در حریم حاشیه شهر تهران رهاسازی و یا به دوست داران و متقاضایان حیوانات واگذار خواهند شد.

وی با بیان این که شهرداری تهران تنها سگ های بدون صاحب را زنده گیری می‌کند، تصریح کرد: ماموران زنده گیری تحت هیچ شرایطی سگ هایی که صاحب دارند را جمع آوری نمی کنند.

حیدری افزود: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر آمادگی خود را برای واگذاری سگ به دوستداران حیوانات اعلام می‌کند.

مدیر کنترل حیوانات شهری با بیان این که در حال حاضر 220 قلاده سگ در این مرکز وجود دارد، گفت: شهروندان می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با سامانه 137 و 1888 تماس حاصل نمایند

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
تا دو هفته آنتی بیوتیک؟!؟!
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
1
چه مسخره ست این مدیریتاشون!!ازون ور نیروانتظامی و قوه قضاییه با سگ گردانان برخورد میکنن ازینور شهرداری به دوستداران محیط زیست سگ میده!!شماها بادخودتون چن چندید!!
نظر شما
ادامه