کد خبر: ۴۹۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار ترم تابستانه مجازی در این دانشگاه ارائه می‌شود، گفت: امسال برای مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی دروس فارسی عمومی، اندیشه اسلامی 1 و زبان خارجه عمومی در تابستان به صورت مجازی ارائه می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علیرضا جلیلی‌فر» اظهار کرد: امسال برای اولین بار ترم تابستانه مجازی در دانشگاه شهید چمران اهواز ارائه می‌شود. امسال برای مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی دروس فارسی عمومی، اندیشه اسلامی 1 و زبان خارجه عمومی ارائه می‌شود.

وی افزود: فارسی عمومی و اندیشه اسلامی 1 تنها برای دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ارائه می‌شود اما درس زبان خارجه عمومی برای دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی در سراسر کشور ارائه می‌شود و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز می‌توانند این درس را اخذ کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای هر کدام از این دروس یک ظرفیت خاص در نظر گرفته شده است. به همین دلیل در صورت لزوم، دانشجوها را بر اساس اولویت پذیرش می‌کنیم. به طور مثال دانشجویی که در گذشته این درس را اخذ کرده است اما موفق به گذراندن آن نشده است یا به زودی فارغ‌التحصیل می‌شود نسبت به دانشجویی که فرصت زیادی تا فارغ التحصیلی دارد برای ما از اولویت بیشتری برخوردار است.

جلیلی‌فر افزود: ثبت‌نام این دوره‌ها از دو هفته آینده آغاز می‌شود و تاریخ برگزاری این دوره‌ها نیز اواخر تیرماه است. البته در خصوص زمان دقیق دوره‌ها اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت. ثبت‌نام نیز از طریق سایت دانشگاه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: هدف ما این است که ابتدا دروسی را که مخاطب عام‌تری دارند به صورت مجازی ارائه دهیم. البته این به این معنی نیست که دروس تخصصی سایر رشته‌ها مجازی نمی‌شوند؛ ما تلاش می‌کنیم از هر رشته حداقل 3 جلسه و حداکثر 6 جلسه از دروس مجازی سازی شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در گذشته قانون به این شکل بود که 10 درصد دروس یک رشته می‌توانست مجازی سازی شود اما در جلسه‌ای که اخیرا برگزار شد مصوب کردیم که 15 درصد محتوای دروس یک رشته می‌تواند مجازی سازی شود .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
1
پیش به سوی اینکه پول بدی مدرک بگیری چقدر خوبه
نظر شما
ادامه