کد خبر: ۵۰۰۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر


نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تعدادی از معلمان و فرهنگیان مقابل مجلس تجمع کرده‌اند و انتظار از هیئت رئیسه و یا مجلس و یا کمیسیون آموزش آن بود که به میان آنها رفته و مشکلاتشان را بشنوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «محمدرضا صباغیان» افزود: معلمان حمایتی مشکلات زیادی دارند و با یکی از آنها صحبت کردم به من گفت که ۲۲ روز بیمه برای او تایید می شود و حتی حقوق شان را هم چند ماه است که دریافت نکرده‌اند و هر لحظه امکان اخراج آنها وجود دارد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس تصریح کرد: با یکی دیگر از این معلمان تجمع کرده که صحبت کردم او به من گفت که به دلیل کاهش ۱۰۰ هزار تومانی رقم قراردادش نسبت به سال قبل او را اخراج کرده‌اند.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسد برخی از معلم ها در بردگی نگه داشته می‌شود

صباغیان در تذکری به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه لیست اسامی واردکنندگان گوشت را منتشر کرده است ولی ای کاش نام مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره این شرکت‌ها هم منتشر می‌شد تا مردم آنها را بشناسند


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
3
محاله که شما بتونید سطح و میزان ارتباط این شرکتها را با وزراتخانه به لحاط ذی نفع بودن درک کنید کلافش پیچیده و سردرگم است بطوریکه حتی سرمربی سابق فوتسال کشور هم از این خوان نعمت متنعم بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
تفاوت قیمت دلار دولتی و آزاد هزاران مشکل ایجاد ، خصوصی سازی در ایران به ضرر مردم عامه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
اغلب مدیران وزارت جهاد بصورت پنهانی و غیر قابل ردیابی درگیر تجارت محصولات دامی و گیاهی هستند و از رانت حداکثر استفاده رو می کنند. این مدیران بمرور زمان آنچنان در پنهانکاری مهارت پیدا کرده اند که فقط افراد کمی آن هم بدون امکان دستیابی به مستندات محکمه پسند از ارتباطات آگاه هستند.
کافی سری به سیستم یکپارچه قرنطینه سازمان دامپزشکی بزنید و ببینید که برخی شرکت ها در یک دوره زمانی یکماهه ده ها مجوز واردات گوشت گرفته و یدون انجام واردات گوشت فقط ارز مربوط را دریافت کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
به همین دلیل است که وزارت جهاد کشاورزی با آزادسازی قیمت نهاده های دامی که بساط رانت خواری و ضرر و زیان دامداران و مرغداران را در هم می پیچید و باعث افزایش تولید و اشتغال ملی می شود به بهانه ایجاد بی ثباتی شدیدا مخالفت می کند.
واقعا مشکل است که از شیر 14 میلیارد دلاری لفت و لیس یارانه های نهاده های
دامی دست کشید. در این راستا مسلما از ورشکستگی موسسه رازی و کشاورزان ذرت و سویا استقبال هم می شود
نظر شما
ادامه